Skolestart som 5½ årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.755 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. november 2009

hellemuzz

Hej,

Er der nogen med FTF børn der har erfaringer med skolestart som 5½ årig? (året før de fylder 6?)

Venligst Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

W&M <3

hellemuzz skriver:

Hej,

Er der nogen med FTF børn der har erfaringer med skolestart som 5½ årig? (året før de fylder 6?)

Venligst Helle

Hejsa.

Har ingen erfaring. Men vi har lige været til samtale i børnehaven om netop dette med vores den store. han fylder 5 i december. De synes han skal starte til sommer.

Så jeg kigger lige med her .

Janie.

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

bare lige et hurtigt spørgsmål, hvor tidligt starter man egentligt i skole? kan slet ikke huske med Nicklas.. han startede vist da han var blevet 6 nu jeg tænker mig om.. Men Nadia bliver først til september.. så kunne forstille mig hun skulle starte August, når den tid kommer... (der er et stykke tid endnu)

Anmeld

24. november 2009

W&M <3

Perl skriver:

bare lige et hurtigt spørgsmål, hvor tidligt starter man egentligt i skole? kan slet ikke huske med Nicklas.. han startede vist da han var blevet 6 nu jeg tænker mig om.. Men Nadia bliver først til september.. så kunne forstille mig hun skulle starte August, når den tid kommer... (der er et stykke tid endnu)

Jamen vi har fået afvide af børnehaven at de råder til at vi skriver vores dreng op til at starte til august næste år og han bliver 5 her d.20 december. så tror det er omkring 5-6års alderen.

Anmeld

24. november 2009

krysser

Har selv en dreng fra november 2004 han skal også starte til sommer så han er heller ikke 6 ved skolestart, men jeg er ikke i tvivl om at han er klar til at komme af sted. selv om han kun er 5½.

Anmeld

24. november 2009

Lone Jakobsen

jeps...har også en søn fra december 04 som skal starte i skole til august. dog er min søn ikke født for tidligt.

Anmeld

24. november 2009

W&M <3

nutche skriver:

jeps...har også en søn fra december 04 som skal starte i skole til august. dog er min søn ikke født for tidligt.

Nårh FTF er født for tidligt. sad længe og undrede mig over hva det stod for. hehe.

Vores fra december 04 er heller ikke født for tidligt.

Anmeld

24. november 2009

Lone Jakobsen

WilliamsMor skriver:

Nårh FTF er født for tidligt. sad længe og undrede mig over hva det stod for. hehe.

Vores fra december 04 er heller ikke født for tidligt.

he he.... den kender jeg godt

men ellers står det også i overskriften

Anmeld

24. november 2009

W&M <3

nutche skriver:

he he.... den kender jeg godt

men ellers står det også i overskriften

ja okay

Så hurtig var jeg jo ikke lige og se det .. hehe . godt der er nogen der er hurtigere end mig så ..

Anmeld

24. november 2009

Lone Jakobsen

WilliamsMor skriver:

ja okay

Så hurtig var jeg jo ikke lige og se det .. hehe . godt der er nogen der er hurtigere end mig så ..

hmm...du sku ha set det spørgsmål jeg stillede en herinde igår tro mig...det der var ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.