Mellemørebetændelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Anja

Min lille dreng har nu igen fået mellemørebetændelse :'( Han har været febersløj og sovet dårligt i weekenden, så jeg ringede til vores læge i morges og som altid tog han sig tid til at se Elias med det samme. Vi var der inden 8.30, hvor deres alm tider begynder. Dejligt med en super læge !! Nåh, men det er så mellemørebetændelse igen. Det er garanteret derfor han heller ikke kunne høre bjælderne til boelprøven :S. Nu er han på penicilin og flydende panodil. Det lille pus vil allerhelst bare sidde ved mor, så syg har han aldrig været før. Nu har jeg lige lagt en juniordyne under hans madras i hovedenden, så han er hævet endnu mere end de bøger benene står på. Og nu sover han :) Anja, der bare har ondt af sin lille dreng og ondt af sig selv - det er sgu hård pludselig at have et så morsygt lille barn !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Nadi

Åh nej dog!

Kan godt forstå han bare vil putte sig ind til moar, det er da verdens bedste sted (L)

Rigtig rigtig go bedring til ham, håber han snart er frisk igen!

-Nadia

Anmeld

21. april 2008

Joan ( Smallie )

øv den lille pus

Vi har også lige været en tur igennem med vores knægt, så føler med dig..

God bedring til ham.

(H) Joan

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

ov det er bare så synd...og Elias plejer da altid at være frisk...jeg håber snart han er igennem det...
hvor lang tid har det stået på? det er da noget tid siden du skrev om det med boel-prøven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.