Annette: nej det ser desværre ud til de har nok i sig selv... det gør bare ondt når de ik tror på det vi siger 
Katrhrina: ja det med jobbet var desværre det bedste lige nu, og min chef gjorde det for at hjælpe mig siger han.... bare surt når man nu havde verdens bedste kollegaer... men jeg trøster mig med jeg ik har brændt nogen broer...
Vi har været til lægen her til morgen og kom desværre ind til en anden læge vi ik fattede en dyt af hvad sagde, hun var fra polen eller lign. men hun kunne ik høre noget særligt på lungerne men skrev en recept på noget mod hoste.. så vi er sluppet for indlæggelse pt. men skulle komme hvis han fik feber eller fik det værre....
Det ser ud til Tamiflu pillerne har virket for han har det bedre nu bortset fra slem hoste...
men hvorfor skulle vi dog også være raske når det suser ind af alle vinduer og der er hul i taget....vi krydser bare fingre for der snart er en bolig, vi står heldigvis ret langt fremme på listen 
har rigtig mange ting jeg kunne brokke mig over nu, men vil hellere smile og fortælle jeg har de dejligste børn i verden hehe mon ik det er vejen frem..
Mike var i øvrigt mega sød igår da han opdagede det regnede, så gik han ind og rykkede vores dyner fra der hvor det regner ind så de ik blev våde, vores lille supermand 
tak for jeres støtte.
Anmeld