Influenza H1N1, lungebetændelse og skod måned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Strack

Annette: nej det ser desværre ud til de har nok i sig selv... det gør bare ondt når de ik tror på det vi siger

Katrhrina: ja det med jobbet var desværre det bedste lige nu, og min chef gjorde det for at hjælpe mig siger han.... bare surt når man nu havde verdens bedste kollegaer... men jeg trøster mig med jeg ik har brændt nogen broer...

Vi har været til lægen her til morgen og kom desværre ind til en anden læge vi ik fattede en dyt af hvad sagde, hun var fra polen eller lign. men hun kunne ik høre noget særligt på lungerne men skrev en recept på noget mod hoste.. så vi er sluppet for indlæggelse pt. men skulle komme hvis han fik feber eller fik det værre....

Det ser ud til Tamiflu pillerne har virket for han har det bedre nu bortset fra slem hoste...

men hvorfor skulle vi dog også være raske når det suser ind af alle vinduer og der er hul i taget....vi krydser bare fingre for der snart er en bolig, vi står heldigvis ret langt fremme på listen

har rigtig mange ting jeg kunne brokke mig over nu, men vil hellere smile og fortælle jeg har de dejligste børn i verden hehe mon ik det er vejen frem..

Mike var i øvrigt mega sød igår da han opdagede det regnede, så gik han ind og rykkede vores dyner fra der hvor det regner ind så de ik blev våde, vores lille supermand

tak for jeres støtte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

karina1980

puha sikke en omgang i er igennem, ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg håber det hele snart vender lidt.

forstår slet ikke at man som forældre kan være sådan ved sine børn, og lade jer bo i noget så utæt uden at ville hjælpe

håber virkelig i får et rækkehus snart

Anmeld

25. november 2009

lene

puha ha sikke en omgang, håber i snart får noget andet at bo i og at det snart vender lidt

Anmeld

25. november 2009

Annette

Jeg kan kun sige det er synd for jeres forældre, for det er dem der blir taberne i den sidste ende, for jeg kan ikke tro at I kommer på besøg særligt tit, sådan som de er...

Jeg fik da lige en tåre i øjenkrogen, da jeg læste hvad Mike havde gjort..
Det er alt for tidligt han skal bekymre sig om der er noget sengetøj der blir vådt og at det derfor skal flyttes.
Men børn hører og ser meget mere end vi lige går og regner med..

Tanker og knus Annette

Anmeld

25. november 2009

Fines mor

Kære kære Mette

Hvor gør det mig ondt, at i skal sidde i den situation.

Er det mon ikke muligt at spørge på kommunen om de kan hjælpe med en anden bolig, bla. pga. Lars sygdom?

Jeg håber i snart får lidt medvind....

knus

Helle

Anmeld

1. december 2009

Strack

Tak for jeres tanker...

og ja det er delme vores forældre der bliver taberne!!!

lige en opdatering.. Lars er kommet ovenpå igen  og ungerne har kun det snot der hører til årstiden

Idag syntes jeg for alvor kulden er kommet og det kan mærkes så vi har haft varmeblæsr på hele dagen, men den rækker kun til noget af stuen ØV... selvom der er fuld tryk på vores radiatorer er her møg koldt da vinduerne er utætte

Men lidt positivt er der sket, jeg er kaldt til jobsamtale på torsdag hos et firma jeg ikke engag ved hvad hedder hehe, men det er mit "nuværende" arbejde der har ringet og sagt nogen er intereserede i mig, så nu må jeg se hvad det er for noget i disse krisetider siger man ik nej til en samtale jo...

Så kryds gerne fingre for det er noget spændende og noget der passer ind i vores liv

Anmeld

2. december 2009

Susan1978

Hej Mette og familie.

pøj pøj med samtalen også er jeg rigtig glad for at høre at Lars er ovenpå igen.

Mette, kan i ikke sove i stuen - så i ikke skal ligge i en våd seng..  ved da godt at det ikke er holdbart i længden, men hen over vinteren eller til i får noget andet, må da kunne holdes ud.

Masser af positive tanker i jeres retning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.