ja jeg skal lige af med lidt galde... sorry men trænger til at komme ud med det...
Det hele startede 1 okt hvor vi må en tur på Glostrup da Lars har fået sig et attack i sygdommen, han har føleforstyrelser i det meste af venstre side.. han bliver sat på medrol kur (binyrebakhomon) i 16 dage og de vil meget gerne ha han fortsætter den kemo kur han har udsat i 2 år!!!
så den 27 okt får han kemo, det går okay der er kun få bivirkninger, men desværre bliver hans attack værre, så den 6 nov står den på endnu en medrol kur... han har nu ik kun føleforstyrrelser men også "spasmer" i venstre arm der gør han laver pludselige bevægelser han ik kan styre...
han har siden han fik kemo hostet meget og jeg må indrømme jeg har været meget bekymret for ham... han plejer at blive aktiv af medrolkuren da der er en form for speed i, men denne gang sover han rigtig meget.
vi er så heldige at Mia får sig en gang skarlagensfeber samtidig, hun er dog ik vildt mærket af det men skal jo holdes hjemme... og da jeg arbejder hjemme og Lars falder i søvn kommer hun jo ind til mig hele tiden...
det ender med jeg skriver en mail til min chef om hele situationen jeg kunne ik overskue mere, ville bare gerne være der for min familie og deltage i alle de sygehusbesøg lars har...
det ender med en fyring i sidste uge
jeg bliver fritstillet og har 3 mdr opsigelse. jeg må indrømme at det selvfølgelig er død ærgeligt at miste mit ellers gode job, men jeg er lettet... jeg kunne ik mere...
i torsdags er vi så til lægen med Lars da han har ledsmerter og stadig hoster enormt... de siger det er influenza A og pga han er på medrol osv. får han pencilin...
idag mandag da vi står op kan jeg se på lars at han er blevet meget dårligere, han har 38 i feber. så jeg får en tid ved lægen. lægen er bekymret da medrolen åbenbart går ind og slår feberen ned, hvilket forklarer han har influenza uden feber (gir det mening) men nu er der jo feber og imorgen er sidste dag på medrol. lægen overvejer indlæggelse og ringer også til nykøbing sygehus. han undersøger Lars MEGET grundigt og han finder en lungebetændelse oven i hans influenza
men da Lars ilter blodet fint nok beslutter han at gi ham Tamiflu piller og en ny stærkere pencilin og har det ik virket onsdag morgen skal han indlægges...
og så går jeg jo lige på ekstra bladet og finder dette citat
Lungebetændelse og H1N1
Når man er ramt af en kronisk sygdom og er medtaget i forvejen, har man en øget risiko for at blive alvorligt syg og i værste fald dø af det, hvis man får influenza A.
- Hvis man bliver ramt af en lungebetændelse, kan man typisk få penicillin, der ret effektivt slår infektionen ihjel, men hvis man så bliver ramt af en influenza A oven i, og der måske går for lang tid, før man opdager influenza-infektionen, risikerer man at dø af den,
det var ik lige det fedeste... men selvfølgelig bliver Lars rask igen!!!!!!!!!!
oveni alt det måtte jeg købe hans piller på klods da der er en der skylder os penge men brænder os af, det var nok lige lidt for pinligt 

så ja lorte måned.... sygdom sygdom sygdom sygdom, fyring og sygdom...
Mike snotter og hoster også meget så frygter han også bliver ramt, men nu må vi se...
og ja oven i det bor vi jo i et pragtfuldt hus uden isolering og det regner ind af vinduer og i vores seng.. weee. men nu er vi skrevet op til noget nyt!!!
det var lige en god gang galle fra mig, håber i kan ta det, trængte til at komme ud med det....