Signe kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. april 2008

linemus

Orme-Signe, Snigeren... nu er hun sørme blevet en kravler! Det troede jeg aldrig ville ske. De sidste par måneder er jo gået fint med at snige sig afsted som en anden jægersoldat endda i temmelig højt tempo, men pludselig i forgårs kravlede hun rigtigt. Jeg tror, hun har lært det ude i haven, fordi det ikke er nemt at trække maven henover græsset i en flyverdragt. Det ser altså sødt ud :)

Knus Line - nu med 2 kravlenisser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Sille

ej hvor skønt.. tillykke med det.. men gosh!! TO KRAVLE-BEBSER!!!!!8( Du får da nok at se til..;)

Anmeld

21. april 2008

Grynt

aiii tillykke med din kravle nisse :) Min Freja lærte i sidste uge at komme op på alle fire med det resultat at hun knalede hovede i gulvet et par gange :D Her i weekenden kravlede hun 1 skridt :) Men sikke hun øver sig, om det er på gulvet, i sengen eller på pudslebordet, ja så skal der øves 8D

Anmeld

21. april 2008

Lise

Tillykke med kravleren! :) Ja, pyh - du må ha' nok at se til.. synes jeg har travlt med at kigge efter én! Simon ormer...eller kryber hen af gulvet som en soldat...det går også temmelig stærkt her efterhånden. Han har gjort det nogle uger nu. Når han ikke tonser afsted på maven så står han på alle fire og rokker. Han har taget et par kravleskridt baglæns, så måske det også en dag begynder at gå forlæns :) Han har i øvrigt netop opdaget at man kan gå ud af stuen...han er meget betaget af badeværelset for tiden, ja i det hele taget går han meget på opdagelse rundt i huset. Har sgu lidt travlt med at holde øje med hvor han er og hvad han laver af narrestreger.

Anmeld

21. april 2008

linemus

Sille skriver:

ej hvor skønt.. tillykke med det.. men gosh!! TO KRAVLE-BEBSER!!!!!8( Du får da nok at se til..;)

Hi hi, nu har hun jo kunnet krybe sig afsted i et par måneder, så at jeg skal holde øje med dem, er ikke noget nyt. De er nu meget gode til at kravle det samme sted hen - de leger utrolig meget med hinanden. Men der kan da godt engang imellem blive en baby væk :D

Anmeld

21. april 2008

linemus

Lise skriver:

Han har i øvrigt netop opdaget at man kan gå ud af stuen...han er meget betaget af badeværelset for tiden, ja i det hele taget går han meget på opdagelse rundt i huset. Har sgu lidt travlt med at holde øje med hvor han er og hvad han laver af narrestreger.

Ja, det er altså skægt, når de pludselig opdager (tør), at de kan komme andre steder hen end lige der, hvor mor er. Her er det et hit at kravle ud i gangen og stå ved nederste trappetrin og råbe op i trappeopgangen, for det runger sådan. Så griner de helt vildt :D

Anmeld

21. april 2008

Nadi

Hej Line.

Hvor godt, tillykke :D Her går vi også og venter spændt på hvornår det sker.

Jeg skal lige høre om du ikke har set mit indlæg til dig (?)

-Nadia

Anmeld

21. april 2008

Anja

Tillykke ! Super dejligt :)

Her venter vi stadig på at Elias får lettet måsen :D

Anmeld

21. april 2008

linemus

Jo jeg har søde. Jeg er bare ikke kommet så langt i rækken mht. at svare :) Det kommer nu ;)

Anmeld

21. april 2008

Marco2

Tillykke med kravlenisserne. Her er vo stadig jægersoldat (men sprinterjæger). Og igår begyndte hun at hive sig op på knæen af tingene... så nu er min store krukker i fare...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.