Bruger I stadig skråstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2008

linemus

Altså jer, der har brugt sådan en til de små. Vores bruges mest som klatrestativ. Jeg har ikke selv sat dem deri i laaaang tid, men jeg har en ide om, at de ikke sidder så sikkert, nu hvor de er så mobile. Og så har jeg også tænkt på at låne dem ud til et par veninder, der lige har født/skal føde.

Så, er jeres i brug?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Tikki

nej vores røg i kælderen, da hun var 4 måneder - hun gad den ikke og stod ovenud af den - Så nej den har vi ikke brugt i 5 måneder :)

Anmeld

21. april 2008

Grynt

nope, vores bliver hellere ikke brugt længre...for øvrigt længe siden den sidst var i brug, så den er sat væk.

Anmeld

21. april 2008

Sille

Nej det gad Freja ikke da hun fik sin høje stol... så det er efterhånden længe siden den er røget i kælderen..:)

Anmeld

21. april 2008

Muffinmus

Øh nej...har ikke brugt den siden han var omkring 3 mdr tror jeg:)

Anmeld

21. april 2008

Lise

Vores blev sat på loftet for et par uger siden... Han har brugt den meget, men efter han begyndte at prøve at sætte sig op i den, var det altså slut...

Anmeld

21. april 2008

linemus

Tak :D

Det er da vist ret enstemmigt, at det er passé. Den ene står i køkkenet og bliver brugt til deres overtøj. Den anden står i stuen ovenpå, og den har de brugt til at kravle op i og så får den ellers en ordentlig gyngetur. Så det siger vist også sig selv, at de godt kan undværes nu :)

Knus Line - er de virkelig blevet så store?...

Anmeld

21. april 2008

linemus

Tak :D

Det er da vist ret enstemmigt, at det er passé. Den ene står i køkkenet og bliver brugt til deres overtøj. Den anden står i stuen ovenpå, og den har de brugt til at kravle op i og så får den ellers en ordentlig gyngetur. Så det siger vist også sig selv, at de godt kan undværes nu :)

Knus Line - er de virkelig blevet så store?...

Hm... man kan rette et indlæg, men ikke slette det...? Nå, men det kom så lige to gange fordi jeg blev for ivrig og kom til at klikke løs... :)

Anmeld

21. april 2008

Tynen

Kommer lige med et sent svar- Men Stella røg også i kælderen da hun var 4 mdr. mener jeg.

Hun begyndte at "rejse/sætte" sig op i den, så turde ikke lade hende blive deri, hvis hun nu skulle ryge forover.

Trine

Anmeld

21. april 2008

Mikkelmusen

ha ha Tynen. Røg Stella i kælderen da hun var 4 mdr??
LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.