Nana kommer på onsdag :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Tut

Hej,

Hospitalet har lige ringet og jeg skal sættes igang på onsdag kl. 9.

Jubiii.... Nu kan jeg endelig se en ende på mine lidelser, jeg tuder af glæde nu.

Da vi vil holde datoen hemmeligt for familien (selvfølgelig ikke bedsteforældre og oldeforældre) Så bedes i helst ikke kommentere det på min Facebook profil

Men jubii jubii jubii - jeg kan se en ende på det nu.

En meget glad Tut, der skal føde på onsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

BK

Tut skriver:

Hej,

Hospitalet har lige ringet og jeg skal sættes igang på onsdag kl. 9.

Jubiii.... Nu kan jeg endelig se en ende på mine lidelser, jeg tuder af glæde nu.

Da vi vil holde datoen hemmeligt for familien (selvfølgelig ikke bedsteforældre og oldeforældre) Så bedes i helst ikke kommentere det på min Facebook profil

Men jubii jubii jubii - jeg kan se en ende på det nu.

En meget glad Tut, der skal føde på onsdag!

Anmeld

23. november 2009

Kaufie

Hvor er det spændende - og dejligt for dig endelig at få en dato på, så du kan se en ende på den graviditet, der har voldt dig så mange kvaler.

Men surrealistisk at have dato alligevel.....

Anmeld

23. november 2009

Nadi

Det er da bare super fedt!!

Wee

Anmeld

23. november 2009

ivfmarie

hva faen har du så lavet ibdtil nu!?? Du kan da ikke bare komme her, og blive væk og så komme tilbage uden lille Nana!

Vi har jo nærmest oddset om tidspunkt og alt muligt!

Ej, fis fis!! Hvor er det fedt at du nu har fået et tidspunkt for den store finale! Tillykke!

Er I så helt i panik over at få alt klar til den store dag - eller er i bare SÅ klar?

Knus Marie

Anmeld

23. november 2009

Siber

hvor dejligt tut.

Jeg skal til KBH onsdag aften, og kommer hjem igen søndag. Så nu får du mit pøj pøj og ønsker dig en rigtig god fødsel, og jeg glæder mig til søndag hvor jeg kan læse alt om din fødsel og nana og det hele

Kram Siber

Anmeld

23. november 2009

Mie A

WAUW... på onsdag... Det er jo om... bum bum... 33½ time!!! Det er jo lige om lidt

Anmeld

23. november 2009

Tut

ivfmarie skriver:

Er I så helt i panik over at få alt klar til den store dag - eller er i bare SÅ klar?

hmmm... vi er ikke i panik. Jeg er virkelig lettet og glad over at kunne se en ende på det nu.

Og klar????? Hmmmm..... bliver man nogensinde det?  Mht. ting og sager så er vi klar, men psykisk tror jeg først vi bliver klar når hun kommer ud.

Men ih hvor vi glæder os.

Anmeld

23. november 2009

Lise

FEDT!!!!

Glæder mig til at høre alt om det, og se billeder af lille Nana

Anmeld

23. november 2009

Anja

Dejligt !!

Glæder mig til at se billeder af den lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.