også noget med sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Tikki

Ja, vi var i sandkassen i går og det er altså lidt svært uden sko synes jeg.....hun oser jo rundt i den sandkasse og så synes jeg hun skal have et eller andet skohalløj på. Hjemmesko synes jeg ikke rigtigt duer og hendes futter er for varme nu........jeg er i syv sind, for vil jo ikke give hende et par rigtige sko på, eftersom hun ikke går endnu, men kun rejser sig op. Hun har et par regnbukser med indbygget futter, men de er også lidt trælse at have på for hende - de hæmmer i hvert fald en smule.

Nogen, der har en idé - hvad gør I, når de små skal udenfor eller i sandkassen?

/Jeanette, der nyder solen (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

linemus

Hej Jeanette

Der har vist lige været en tråd for lidt siden om udefutter. Vi bruger nogle, der næsten bare er to poser med bånd om for oven. De er lavet i regntøjstof med fleecefor i. Så skal man have alm. futter på indenunder. Mærket hedder Celavi og er købt i Ønskebørn.

Ellers kan man få de der udefutter som ligner vanter bare til fødderne. Bl.a. fra Reima.

Håber det hjalp lidt?

Knus Line

Anmeld

21. april 2008

Sille

Yes... Derfor valgte vi at købe de ecco'er til freja.. det dur ikke med læderfutter og termo-futter udenfor.. Men Freja vil også rigtig gerne gå med støtte og gå rundt om ting udenfor.. jeg tror nok jeg ville købe hende et par bløde kravle-sko som der er masser af plads i osv... De skal jo have noget på udenfor.. og termo-futterne er altså for varme her og de glider rundt når de kravler.. Et eller andet skal de jo have på udenfor... og så længe hun kun har dem på udenfor og ikke hele dagen så tror jeg ikke der sker noget. -sille

Anmeld

21. april 2008

Muffinmus

William fik da alm læder futter og regntøj på ud igår. Hæmmer lidt, men jorden er jo super kold så på med tøjet.
Kigger dog efter et alm sæt termotøj så han bedre kan bevæge sig i det. Ingen problemer med læder futterne udenfor synes jeg. Og der kommer sgi da sand i alle sko uanset om det er futter eller andre sko.
Synes da det lyder smart med de regnbukser med fusser i:)

Anmeld

21. april 2008

Tikki

Jeg har simpelthen være på indkøb :) jeg har købt en heldragt i noget slidstærkt stof...sådan en form for overgangsflyverdragt og så nogle kravlesko. De er superbløde i sålen, men ligner en lille sko med velcrobånd. Og hun er så fin i dem og basker rundt - det virker også som om de støtter foden en del bedre, når hun skal rejse sig op end de er futter - det ser lidt nemmere ud for hende udenfor.

Så tror jeg, hun skal have et par læderfutter som hjemmesko - dem hun har nu er ikke så gode at gå i, da de ikke sidder ordentligt fast på foden.

Tak for jeres svar tøser :)

Anmeld

21. april 2008

Tikki

Synes da det lyder smart med de regnbukser med fusser i

Det er også vildt smart - de er bare så store...de findes kun i one size nemlig. Og så er regntøj varmt i solen for hende.......men de er smarte ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.