Znuzke skriver:
TAK!!!!!
Er du klar over hvor få mennesker der synes at det er noget specielt?? Ikke at jeg forventer at nogle skal falde i næsegrus beundring, men engang imellem er det sgu rart at få et klap på skulderen og et "godt gået" - så Tak!!!!
De er jo heldigvis for det meste nogle fantastiske drenge, meeeeen.....af og til ønsker jeg dem hen hvor peberet gror (og engang imellem måtte de så gerne tage mine egne med også
)
Det er da så lidt..Jeg synes det er sejt, imponerende, tålmodigt, opofrende og meget meget lidt egoistisk og på INGEN måde en selvfølge. Det er lige meget hvad ikke dine børn og du opdrager dem og er der for dem fordi du er den du er...de fleste var løbet skrigende bort, det er jeg sikker på. Og det handler ikke om at drengene ikke er søde unger, men at det ikke er dine børn..at du lever et liv for dem og med dem.
Jeg synes du ers ej...og hvis der er nogen der ikke kan se at du gerne må skrige højt og banke hovedet ind i væggen nogle gange, så giv dem lige mit nummer...så skal jeg dælme fortælle dem nogle ting.
Nej, helt ærligt...du er sej og er mere end man kan forvente...en dag finder dine drenge ud af det også...og vil være dig evig taknemmelige...
STORT kram..
Anmeld