Hvor meget hos ikke-bopæls forælder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

ekzunz

Delebørnene i vores familie er stort set altid hos os. De ser deres mor et par gange om året - de har fx. hverken set hende eller talt med hende siden de kom hjem fra 2-3 ugers ferie i sommers.....(en af drengene har skrevet med hende på msn 1-2 gange)

Men om alt går vel (og hvis vi kører dem til Herning og henter dem igen)så skal de derover et par dage omkring nytår.

Fantastisk mor de har vundet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Delebørnene i vores familie er stort set altid hos os. De ser deres mor et par gange om året - de har fx. hverken set hende eller talt med hende siden de kom hjem fra 2-3 ugers ferie i sommers.....(en af drengene har skrevet med hende på msn 1-2 gange)

Men om alt går vel (og hvis vi kører dem til Herning og henter dem igen)så skal de derover et par dage omkring nytår.

Fantastisk mor de har vundet

Ved du hvad?? helt ærligt....du er FANME SEJ!!!!! hvordan kan du holde det ud? jeg elsker mine unger og har ikke bonusbørn og alligevel så nyder jeg når de små er hos farmand og jeg tror slet ikke jeg kunne orke at have andres børn sådan hele tiden...ved det lydre hårdt på skrift, det er det ikke..men alligevel, det er skisme da hårdt arbejde...så flot du kan holde til!!! Hatten af for dig og dyb respekt!!!!!

Knus Eva.

Anmeld

23. november 2009

ekzunz

Eva skriver:

Ved du hvad?? helt ærligt....du er FANME SEJ!!!!! hvordan kan du holde det ud? jeg elsker mine unger og har ikke bonusbørn og alligevel så nyder jeg når de små er hos farmand og jeg tror slet ikke jeg kunne orke at have andres børn sådan hele tiden...ved det lydre hårdt på skrift, det er det ikke..men alligevel, det er skisme da hårdt arbejde...så flot du kan holde til!!! Hatten af for dig og dyb respekt!!!!!

Knus Eva.

TAK!!!!!

Er du klar over hvor få mennesker der synes at det er noget specielt?? Ikke at jeg forventer at nogle skal falde i næsegrus beundring, men engang imellem er det sgu rart at få et klap på skulderen og et "godt gået" - så Tak!!!!

De er jo heldigvis for det meste nogle fantastiske drenge, meeeeen.....af og til ønsker jeg dem hen hvor peberet gror (og engang imellem måtte de så gerne tage mine egne med også)

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

TAK!!!!!

Er du klar over hvor få mennesker der synes at det er noget specielt?? Ikke at jeg forventer at nogle skal falde i næsegrus beundring, men engang imellem er det sgu rart at få et klap på skulderen og et "godt gået" - så Tak!!!!

De er jo heldigvis for det meste nogle fantastiske drenge, meeeeen.....af og til ønsker jeg dem hen hvor peberet gror (og engang imellem måtte de så gerne tage mine egne med også)

Det er da så lidt..Jeg synes det er sejt, imponerende, tålmodigt, opofrende og meget meget lidt egoistisk og på INGEN måde en selvfølge.  Det er lige meget hvad ikke dine børn og du opdrager dem og er der for dem fordi du er den du er...de fleste var løbet skrigende bort, det er jeg sikker på. Og det handler ikke om at drengene ikke er søde unger, men at det ikke er dine børn..at du lever et liv for dem og med dem.

Jeg synes du ers ej...og hvis der er nogen der ikke kan se at du gerne må skrige højt og banke hovedet ind i væggen nogle gange, så giv dem lige mit nummer...så skal jeg dælme fortælle dem nogle ting.

Nej, helt ærligt...du er sej og er mere end man kan forvente...en dag finder dine drenge ud af det også...og vil være dig evig taknemmelige...

STORT kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.