Eva skriver:
Hej...
Kune godt tænke mig at høre Jer hvor meget Jeres børn er fast hos den forælder der ikke har barnet boende? Er Jeres børn der uden for nummer også og kan de få lov at komme tidligere hjem hvis de vil, snakker I med dem når de er der, er der dage hvor kun det ene barn evt er der så der er alene tid begge steder til et barn?
Kort og godt, hvordan fungerer børnenes deleliv?
Knus Eva...som synes det er et puslespil tit...
Hejsa,
Min datter ser ikke sin far, og kommer nok heller aldrig til det, desværre.Han har valgt ikke at ville have noget med hende at gøre.
Han ved at han altid kan fortryde sit valg, men nu er der gået snart 7 år ( under graviditet og min datter er snart 6) så det tror jeg ikke han gør.
Min kæreste har en søn på snart fire år. Moderen og ham gik fra hinanden da han var lidt over et år. Der lavede de den samværes aftale at min kæreste hentede søn i børnehave onsdag og aflevered ham der igen Mandag, hver 14d dag.
I sommeres flyttede min kæreste herop og moderen flyttede til Sønderborg, så afstanden er så lang nu, at samværet ikke kan være det samme. Min kæreste henter ham i Sønderborg torsdag kl 1800 kører til Viborg og har fri sammen med ham om fredagen, vi har ham så til søndag kl 1400. Denne ordning forsætter så til han starte i skole.
Pga afstanden er der ikke den store flexibilitet og desværre er deres samarbejde heller ikke så godt, og det gør også flexibiliteten mindre.
Christina
Anmeld