hunni? hvad så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Loggidut

hvordan har Filuca det? var til konfirmation hele dagen i går, så nu vil jeg sgu have en update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Mikkelmusen

Hun har det fint, og vi tog til konfirmation efter vagtlægebesøg kl 12,30 søndag. Så vi havde en lang med hyggelig dag.

Lægen sagde at det var virusbetinget udslæt. Og at hun ikke smittede, fordi hun hverken hostede eller kradsede sig.

Så hverken mæslinger, røde hunde eller lign. i denne omgang. Dejligt :)

Hvordan gik jeres dag?

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

den gik fint...dejlig fest, og lækker konfirmant, ja ham må man jo bare elske ham min darling nevø...lol

well, alt var godt bortset fra det vildt sløve personale...ajjj mand, det var lige ved at blive for meget...og sandkassen var fyldt med glasskår...dahm, og til en pris af 400 kr. pr. kuvert, ja så skulle man nok mene nogen gad samle det glas op.

ud over det, så betalte min bror fandme 200 (altså ½ pris) for at tif åd en halv bagt kartoffel...og drak bundslatten af en æblejuice...ja de gjore jo så lige det samme til et andet barn som var 8 måneder ældre end tif...dahm, og ungerne sov det meste af tiden...lol

Anmeld

21. april 2008

Mikkelmusen

Aj hvor strengt.. Jeg mener glasskår... Det var da godt det blev opdaget inden det gik galt.

Det lyder dyrt. Her var det ta selv bord. total dejlig. Men personalet her var sgu heller ikke for skarpt. De tog isen ud for tidligt så den smeltede. Og den stod lige i solen fordi de ikke lige havde trukket gardinerne for.

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

harhhh...sikke fester, men bare de glade konfirmanter havde det godt, så er alt jo forladt...ja jeg havde en ide om at tif skulle prøve at sidde i en sandkasse for første gang i sit liv.,..men niks, det skulle hun så ikke!:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.