4 down, 1 to go...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Tynen

Så er Stella den eneste der mangler at brække sig blandt dem i DPén og omgangskredsen - Behøver jeg at sige at jeg frygter hver eneste nat fra nu af

Hvor mange herinde er/har været ramt?

Trine - Med angst for opkast...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Lene76

herhjemme er det kun Viktor og manden der mangler med det er nu ca 1,5 ugen siden Mille og jeg havde det......

Anmeld

22. november 2009

Kaufie

William brækkede sig en enkelt gang natten til lørdag - men hjemme hos mine forældre, så det var dem, der fik "fornøjelsen".

Jeg blev noget bekymret, for han har aldrig brækket sig andet end mælkegylp - men mormors risengrød smagte bare for godt til ikke at spise selvom han ikke var på toppen. Han havde ikke spist i dp og været noget stille hele dagen.Men han var hentet da jeg fik at vide han var sløj, og de ville gerne passe ham alligevel.

I dag har han så haft lidt feber, men virker egentlig ok frisk - ikke pylret, bare lidt ekstra mor-glad... Håber det bliver ved det.

Anmeld

22. november 2009

Grynt

vi har også alle 4 haft en omgang i sidste weekend 

Anmeld

22. november 2009

birgittemarie

Stakkels jer manner! Nu er jeg igen svært glad for, at jeg kan spære ynglet inde og undgå den ene virus efter den anden... 7-9-13

Håber, I går fri Tyne og Stella og Mette og William!

Anmeld

22. november 2009

Muffinmus

Tja, Victoria har været igennem det jo, William brækkede sig faktisk kun 1 gang....i sengen ud over det hele om natten.

Nu snotter de begge to en del og han har feber og øjenbetændelse....skide fedt hvad.

Anmeld

22. november 2009

ivfmarie

Ingen bræk her.. men feber og snot og ondt her og der...

for at I slipper

Anmeld

23. november 2009

Millebasse

Tja, jeg har været igennem det.. Ikke rart når man samtidig er gravid..

Bastian kastede op midt i hans middagslur i lørdags, ud i hele sengen  og så efterfølgende to gange.. Men har var stadig frisk som en havørn

Anmeld

23. november 2009

Nadi

Oliver havde 39.8 fredag aften og spyttede ud -Oliver's eget udtryk for at kastede op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.