Sasha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

Moldemine

nutche skriver:

bliver lige nysgerrig.

har aldrig hørt om shampoen....men har lille søn som kradser sin hovedbund til blods pga. arp,,,,

så skal lige høre om i ved om den er svanemærket, eller godkendt af astma-allergi forbundet?

Hejsa, jeg har lige tjekket flasken med Sasha, og den er ikke mærket med svane eller astmamærket desværre. men min datter's hovedbund kløede også, og da arpen var væk forsvandt kløen igen..
knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Lone Jakobsen

Malouis skriver:

Hejsa, jeg har lige tjekket flasken med Sasha, og den er ikke mærket med svane eller astmamærket desværre. men min datter's hovedbund kløede også, og da arpen var væk forsvandt kløen igen..
knus..

æv æv...lyder ellers som en god shampo. men tør ikke bruge den så.

Anmeld

22. november 2009

BK

Er der nogen herinde, som har erfaringer med Sasha Shampoo mod Arp?

Min sp, anbefalede mig at prøve det til Julie, hun har virkelig fået meget arp igen...

Så vil lige høre, jer andre ad, hvad i har haft af oplevelser med dette....

jeg bruger det til mine børn... og så frisere jeg dem efterfølgende mod hårretningen for at løsne det... synes det virker ganske godt...

Hvorfor er det vigtigt om det er svanemærket, hvis det virker efter hensigten...

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Fik købt Sasha shampooen igår... Hold op en effekt det har... Julie havde et ordentlig lag arp.... Og Sasha tog det uden problemer... Så det er bare så dejligt...

En gang til med Sasha, så er det hele væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.