Hmm er det på tide at droppe middagsluren???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2009

Hyner

Jeg forstår det ikke rigtig....

I dp sover Emma op til to timer men herhjemme vil hun slet ikke sove... Hvaaaa er det lige jeg gør forkert??? Er det bare fordi hun bliver mere stimuleret i dp??? Tja så kan jeg forsvare mig selv med at vi har både været inde og handle og ude og lege i sandkassen...

Er det bare tiden herhjemme at droppe søvnen??

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Lene76

tja det er da en mulighed

jeg har selv et sovebarn..... sover fra ca 12-15 og igen fra ca 20- efter 8 hvis han får lov..... i heverdagene blir han vækket af at der kommer dpunge. har da oplevet et par gange at kl er blevet over 10

Men kender flere der ik sover i weekenden men stadigvæk gør hos dp, så prøv

Anmeld

21. november 2009

ivfmarie

Du kan da prøve at trække luren lidt? Så hun først bliver puttet kl 13? Hun er jo sikkert tidligere oppe i hverdagen end hun er i weekend, ik?

Det er Malte, og han bliver bare puttet lidt senere. Han vågner faktisk på samme tid efter middagsluren som normalt, så han sover ikke helt så meget, men så kan han heldigvis puttes til normal tid om aftenen.

Men prøv dig lidt frem.. Du kan jo evt droppe luren om lørdagen, så er hun helt sikkert frisk på at tage en bette lur om søndagen, tror du ik?

Marie - ville ønske at nogen tvang mig til at sove middagslur   

Anmeld

21. november 2009

Hyner

Grunden til mit spørgsmål var egentlig fordi, at når vi nu har weekend og hun bliver lagt i seng ja så hygge -snakker, synger eller leger med bøger, bamser osv i stedet for at sove. Ja hun kommer sågar selv og åbner døren efter en halv time til en time efter hun er lagt. Det er ikke fordi der ikke er mørk derinde for jeg har indvisteret i et mørklægningsgardin til værelset... Desuden kommer hun både i nattøj og nusset i sengen som vi plejer...

Henriette -Hmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.