Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

Smukkert

Ok, nu er slimproppen helt sikkert gået!
Jeg er også blevet ekstremt tørstig og svimmel.. Smerterne er der stadigvæk!
Det er helt sikkert tegn på fødsel... Bare ik sjovt at være alene i sådan en situation. :/ Håber ikke der sker for meget før imorgen, så det er nemmere at få fat på min veninde, som skal med til fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

mariamiss6

T231109 skriver:

Det er helt sikkert tegn på fødsel... Bare ik sjovt at være alene i sådan en situation. :/ Håber ikke der sker for meget før imorgen, så det er nemmere at få fat på min veninde, som skal med til fødslen.

hvis du er svimmel skal du sørme da ringe til den der skal med dig lige nu.... det kan altså godt pludselig gå stærkt nu..... det behøver ikke tage te døgn selvom du er førstegangs fødende...

Anmeld

21. november 2009

LineD

Uha uha uha Maiken!

Er veerne blevet kraftigere??

Krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

T231109 skriver:

vil lige skynde lidt mer epå dig og nævne at da den sidste del af min slimprop gik her ved min 2. fødsel, der gik der under 3 timer så havde jeg altså født.... og det tager alligevel et øjeblik at få samlet tropperne, og komme ud af døren ;-)

Anmeld

21. november 2009

Smukkert

mariamiss6 skriver:

vil lige skynde lidt mer epå dig og nævne at da den sidste del af min slimprop gik her ved min 2. fødsel, der gik der under 3 timer så havde jeg altså født.... og det tager alligevel et øjeblik at få samlet tropperne, og komme ud af døren ;-)

Jeg har næsten ikke kunne sove i nat.. Har de her smerter nok hver 5. minut, men kun 30 sek ad gangen.. De kommer, bliver værre - og går væk... Så jeg kan sagtens holde dem ud.... Varer ikke et helt minut, tror jeg ik.. Det er ik nemt at tage tid *S*... Så jeg har ikke kontaktet fødegangen, for jeg går lidt og venter på det gør RIGTIG ondt og jeg nærmest ik kan koncentrere mig .

Anmeld

21. november 2009

Smukkert

Altså HVOR ondt skal veer lige gøre før man skal tage dem alvorligt???
Har dem regemæssigt, men de varer kun 30 sek cirka, så jeg kan godt overkomme dem.... Derfor har jeg ikke reageret endnu ;/.. Tror jeg er så heldig at jeg er typen der skal have veer i laaang tid.

Anmeld

21. november 2009

Lise

T231109 skriver:

Har dem regemæssigt, men de varer kun 30 sek cirka, så jeg kan godt overkomme dem.... Derfor har jeg ikke reageret endnu ;/.. Tror jeg er så heldig at jeg er typen der skal have veer i laaang tid.

Man kan jo ikke sige hvor ondt de skal gøre...  Men de skal være regelmæssige og med - hvad er det nu? - tre minutters intervaller fra en ve-start til næste ve-start.

Jeg tror mine kørte i knap to døgn, men de gjorde lidt ondt nok til at jeg ikke var helt opmærksom på at det var veer. Pludselig gik vandet, og så kom de med 1½ minuts intervaller, og gjorde da ondt, men ikke så jeg ikke kunne holde det ud... Men der tog vi afsted til fødegangen.

Held og lykke med det!

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

T231109 skriver:

du har sikkert ret i du kan have veer længe, MEN stadig væk når du har veer som nu, så ville det være bedst hvis du ikke var alene, fordi de pludselig kan ændre sig, og så får du måske svært ved at ringe efter den der skal med dig, eller for den sags skyld nå det...

Og så gå jeg ud fra det er alt for sent at sige det til dig nu

Anmeld

21. november 2009

Smukkert

mariamiss6 skriver:

du har sikkert ret i du kan have veer længe, MEN stadig væk når du har veer som nu, så ville det være bedst hvis du ikke var alene, fordi de pludselig kan ændre sig, og så får du måske svært ved at ringe efter den der skal med dig, eller for den sags skyld nå det...

Og så gå jeg ud fra det er alt for sent at sige det til dig nu

De var regelmæssige i nogle timer, men så gik de i sig selv..
Nu har jeg lige sovet en times tid.. Det kommer engang imellem, men ik så meget... Så der går nok læææænge endnu

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

T231109 skriver:

De var regelmæssige i nogle timer, men så gik de i sig selv..
Nu har jeg lige sovet en times tid.. Det kommer engang imellem, men ik så meget... Så der går nok læææænge endnu

Hehe okay

men altså det ville jo være smartest hvis du ikke var alene hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.