Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.729 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Smukkert

Hvor ondt gør veer egentlig ? (svært spørgsmål, i know) Hvordan starter de ? Hvordan føles de ?

Ja, altså jeg er nysgerrig fordi jeg har.. plukveer der gør ondt. Maven bliver hård, det gør ondt nederst ved maven og i lænden .. samtidigt. Det kommer og går med jævne mellemrum.. Jeg har ikke taget tid. Gør ondt, men ikke så ondt jeg skriger eller græder - hvilket nok er det jeg venter på .
Hvordan startede jeres veer? Smertemæssigt? Svage smerter der bliver værre eller lige på og AV?

Uha, det er svært at være førstegangsfødende og uvidende

39+4

Btw. tror noget af slimproppen er gået, da der var lidt slim i trusserne i aftes, men ikke særlig meget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

NaFe

mine startede en lørdag..ganske svage... om aften var det lidt mere og der var det jeg selv kom i tvivl..har jeg nu veer eller hvad tænkte jeg.. men gik så i seng..og ja i løbet af natten tog de ting.. og du er ikke i tvivl når de rigtig veer kommer. Jeg kunne ikke snakke når de kom, jeg stod og pustede og stønnede mest jeg lænte mig op a væggen...og da jeg tog på hospitalet kl 10 om morgen, der kunne jeg næsten ikke gå ned til bilen fordi det gjorde så ondt.. og jep kom ind og var 7 cm åben.. Men du er virkelig ikke i tvivl når veerende kommer... Men håber da det snart..smiler

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Feluca09 skriver:

mine startede en lørdag..ganske svage... om aften var det lidt mere og der var det jeg selv kom i tvivl..har jeg nu veer eller hvad tænkte jeg.. men gik så i seng..og ja i løbet af natten tog de ting.. og du er ikke i tvivl når de rigtig veer kommer. Jeg kunne ikke snakke når de kom, jeg stod og pustede og stønnede mest jeg lænte mig op a væggen...og da jeg tog på hospitalet kl 10 om morgen, der kunne jeg næsten ikke gå ned til bilen fordi det gjorde så ondt.. og jep kom ind og var 7 cm åben.. Men du er virkelig ikke i tvivl når veerende kommer... Men håber da det snart..smiler

Nej, jeg er nok ikke i tvivl når de rigtige kommer, for de gør nok ubeskriveligt ondt, men jeg er da spændt på om de smerter jeg har nu er små mini-veer og tegn på snarlig fødsel.. Der er nemlig mange af dem, synes jeg.
Nu må vi se hvordan natten forløber. Om de bliver ved og gør mere ondt eller om det går i sig selv .

Anmeld

20. november 2009

Winnie

iiih lyder som veer,  for dig og sender en masse ve støv af sted  og ønsker dig held og lykke med den forestående fødsel

Mht hvor ondt det gør er det jo meget forskelligt, jeg følte smerte, men ikke meget slemt før til sidst i udvidelses fasen, 1. gang, 2. gang og 3. gang.

4. gang var en stjerne kigger så det kan ikke sammenlignes

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

Jeg er temmelig sikker på at du har veer lige nu... Det lyder fuldstændig som det første døgn af min første fødsel.... Bare vent det næste bliver at du tænker: "AV sgu da"  Er sikker på det der vil udvikle sig i løbet af natten eller i morgen...

Rigtig god fornøjelse......

Med hilsen fra en der er så rastløs at hun snildt kunne føde et helt kuld af unger lige nu.....

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Uha det er så spændende.. Tør jo næsten ikke tro på det her er små veer .
Dejligt at læse at i kan kende til det.. At det starter ud "stille og roligt" og så bliver rigtig slemt senere.. Jeg er godt nok spændt på hvordan natten bliver.

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Hov, nu har jeg også fået diarre.. Hmm.. Endten er det også et fødselstegn eller også er det fordi jeg har spist for meget chokolade i aftes *G*...

Det er altså super spændende det her.. og en smule forvirrende. Man tør jo næsten ikke håbe det virkelig er nu her det begynder

Anmeld

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Diarre kan godt være et tegn. Nogle gange "tømmer" kroppen sig selv inden fødslen Og alt det andet lyder også positivt.

Men som de siger på fødegangen "du er ikke i tvivl når du har RIGTIGE veer"... held og lykke. Krydser fingre

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

T231109 skriver:

Hov, nu har jeg også fået diarre.. Hmm.. Endten er det også et fødselstegn eller også er det fordi jeg har spist for meget chokolade i aftes *G*...

Det er altså super spændende det her.. og en smule forvirrende. Man tør jo næsten ikke håbe det virkelig er nu her det begynder

klyx, a la naturel  jeg tømte også ud dagen før 

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Uha.. Jeg er super spændt!
Efter hvad jeg læser rundt omkring starter det ud med svage mens. smerter som tiltager.. Sådan føler jeg også det er. Jeg glæder mig bare til det gør så ondt jeg ikke kan holde det ud - så jeg skal begynde at kontakte fødegangen.. Men det kan jo tage et par dage.
Jeg tager dog det her som et tegn på at jeg nok ikke går særlig meget over termin .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.