Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Smukkert

karina22 skriver:

ja de gør nas, men mine var så kraftige at jeg åbnede mig, var i fødsel der.. men må da håbe det er starten på en fødsel for dig..  jeg har hørt og erfarret at når der kommer plukveer eller spænde veer, så skal man være aktiv selvom det gør en smuge ondt.. min gik igang ved en lang gåtur som jeg ikke troede der ville ske noget ved, men fødslen gik igang, jeg havde også mange plukveer inden.. måske i sku gå jer en LANG tur..

vee støv til dig også ************

Jeg har haft rigtig mange i nat med jævne mellemrum.. Så det tyder på det er kroppen der gør sig klar . Dog holder jeg mig meget i ro.. Ville ikke gøre mig noget hvis jeg gik lidt over tid og fødte i december .
Men ja.. Jeg kunne jo også forsøge at sætte skub i tingene ved at gå en lang tur med hunden. Jeg er begyndt at småkede mig herhjemme, så kunne være dejligt at få min søn i armene og bare lære ham at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

LineD

karina22 skriver:

da den startede første gang, fik jeg spænde veer.. altså det nederste af min mave blev hård og blev ved med at være det, ligesom en langvarrig vee bare kun i det nederste af maven.. av av. de fik det stoppet med anti veedrop, da jeg kun var i uge 32.. i uge 36 gik det igang igen ved at vandet gik samtidig med en vee.. også gik det stærkt, da jeg var på sygehuset en ½ time senere havde jeg åbnet mig 6 cm, vi vidste han vendte forkert, så hurtigt kom jeg på opertionsbordet og han kom til verden ved kejsersnit, det hele tog ca 1½ time fra vandet gik.. så stærkt gik det...

kan du så få din lille manse ud

en masse vee støv til dig *********************** har du haft nogen tegn på at det er ved at være tiden??

Ja kan han så komme ud til mig

Der er ikke en disse tegn på fødsel desværre Kun masser, MASSER af plukveer, og en baby der maaaaser mig indvendigt, toiletbesøg af både den ene og anden slags er 10 doblet de sidste 2 dage,  og så smerter i lænd og lår, som kommer og går (Vupti det rimede ) ...

Men de kan ligesåvel være overanstrengelse som noget andet ØV!

Det er tidligt at være så desperatos som jeg er, men jeg er DØD træt af at være gravid, har så ondt i bækkenet grundet den skønne bækkenløsning, toiletbesøg og ribben der er ved at emigrere ud gennem siden pga spark og tryk ...

Du kan nok høre jeg er dybt tålmodig

Anmeld

20. november 2009

JustAnotherName

Begge mine fødsler startede med veer.

1. gang gik vandet først, da jeg fik pressetrang...

2. gang prikkede JM hul på vandet, og 8 min. efter var jeg blevet mor igen

Anmeld

20. november 2009

CarinaSB

karina22 skriver:

hold da op det var længe..

Jeps .. Og rigtig hårdt skal jeg lige hilse og sige ..

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

CarinaSD skriver:

Jeps .. Og rigtig hårdt skal jeg lige hilse og sige ..

ja det vil jeg godt tro, god der kommer sådan noget fantastisk ud af det..

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

T231109 skriver:

Jeg har haft rigtig mange i nat med jævne mellemrum.. Så det tyder på det er kroppen der gør sig klar . Dog holder jeg mig meget i ro.. Ville ikke gøre mig noget hvis jeg gik lidt over tid og fødte i december .
Men ja.. Jeg kunne jo også forsøge at sætte skub i tingene ved at gå en lang tur med hunden. Jeg er begyndt at småkede mig herhjemme, så kunne være dejligt at få min søn i armene og bare lære ham at kende

der er ikke noget bedre...

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LineD skriver:

Ja kan han så komme ud til mig

Der er ikke en disse tegn på fødsel desværre Kun masser, MASSER af plukveer, og en baby der maaaaser mig indvendigt, toiletbesøg af både den ene og anden slags er 10 doblet de sidste 2 dage,  og så smerter i lænd og lår, som kommer og går (Vupti det rimede ) ...

Men de kan ligesåvel være overanstrengelse som noget andet ØV!

Det er tidligt at være så desperatos som jeg er, men jeg er DØD træt af at være gravid, har så ondt i bækkenet grundet den skønne bækkenløsning, toiletbesøg og ribben der er ved at emigrere ud gennem siden pga spark og tryk ...

Du kan nok høre jeg er dybt tålmodig

jeg syntes du har mange tegn håber der kommer skub i dine plukveer snart... du må ud og løbe/gå en lang tur.

kan godt forstå du er utolmodig, det er jeg alderede og er kun i uge 29..

håber han kommer i weekenden..

Anmeld

20. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Her startede det med vandet gik, hvor efter der kom lidt små-veer (åben 1cm) som blev stærkere omkring kl 10(formiddag) og så startede presseveerne ved 14 tiden (eftermiddag), men hun skulle jo lige helt ned, inden jeg rigtig måtte presse og det tog sin tid. Og så kom Astrid til verden 16.57 som stjernekigger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.