Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan startede din fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.993 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. november 2009

LineD

En lille afstemning på fødsler, kan ikke huske om det har været oppe før

Uddyb evt gerne dit svar i afstemningen

Knus Line som synes det er dybt uretfærdigt at de fleste i hendes December gruppe allerede HAR født, selvom jeg skulle være den "første" med termin 1 december... Skønne hormoner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

Knus Line som synes det er dybt uretfærdigt at de fleste i hendes December gruppe allerede HAR født, selvom jeg skulle være den "første" med termin 1 december... Skønne hormoner!

min slimprop gik., og så fik jeg tegnbløding og så kom veerne stille og rolig

Anmeld

20. november 2009

Mist

LineD skriver:

Barn nr. 1. Vandet gik spontant kl. 00:05 d. 23. juni 2005, havde haft veer i 5 timer for inden.

Veer tog til i styrke et par timer efter vandet var gået. Blev mor for første gang kl. 14:27 d. 23. juni 2005.

Barn nr. 2. Fik prikket hul på vandet 9:20 d. 21. september 2007, og 10 min efter væltede veerne ind og blev mor for anden gang kl. 17:07 d. 21 september 2007

Barn nr. 3. Må vente til hun er kommet, har 4 uger endnu.

Anmeld

20. november 2009

TbCp

Vandet gik og en times tid efter begyndte lidt murren i maven som så blev mere og mere

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

da den startede første gang, fik jeg spænde veer.. altså det nederste af min mave blev hård og blev ved med at være det, ligesom en langvarrig vee bare kun i det nederste af maven.. av av. de fik det stoppet med anti veedrop, da jeg kun var i uge 32.. i uge 36 gik det igang igen ved at vandet gik samtidig med en vee.. også gik det stærkt, da jeg var på sygehuset en ½ time senere havde jeg åbnet mig 6 cm, vi vidste han vendte forkert, så hurtigt kom jeg på opertionsbordet og han kom til verden ved kejsersnit, det hele tog ca 1½ time fra vandet gik.. så stærkt gik det...

kan du så få din lille manse ud

en masse vee støv til dig *********************** har du haft nogen tegn på at det er ved at være tiden??

Anmeld

20. november 2009

noahsmoar

vandet gik, og så kom veerne 7 timer efter.

Anmeld

20. november 2009

CarinaSB

fik veer om onsdagen .. Og lørdag kl 18.25 kom han ud

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

karina22 skriver:

da den startede første gang, fik jeg spænde veer.. altså det nederste af min mave blev hård og blev ved med at være det, ligesom en langvarrig vee bare kun i det nederste af maven.. av av. de fik det stoppet med anti veedrop, da jeg kun var i uge 32.. i uge 36 gik det igang igen ved at vandet gik samtidig med en vee.. også gik det stærkt, da jeg var på sygehuset en ½ time senere havde jeg åbnet mig 6 cm, vi vidste han vendte forkert, så hurtigt kom jeg på opertionsbordet og han kom til verden ved kejsersnit, det hele tog ca 1½ time fra vandet gik.. så stærkt gik det...

kan du så få din lille manse ud

en masse vee støv til dig *********************** har du haft nogen tegn på at det er ved at være tiden??

De der smerter du beskriver med spænde-veer, dem har jeg også indimellem. Også i lænden. Gør nas.. Glæder mig til jeg får rigtige veer og ligger på fødegangen. Det er lidt underligt når man er førstegangsfødende og derved komplet uvidende .

39+4

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

T231109 skriver:

De der smerter du beskriver med spænde-veer, dem har jeg også indimellem. Også i lænden. Gør nas.. Glæder mig til jeg får rigtige veer og ligger på fødegangen. Det er lidt underligt når man er førstegangsfødende og derved komplet uvidende .

39+4

ja de gør nas, men mine var så kraftige at jeg åbnede mig, var i fødsel der.. men må da håbe det er starten på en fødsel for dig..  jeg har hørt og erfarret at når der kommer plukveer eller spænde veer, så skal man være aktiv selvom det gør en smuge ondt.. min gik igang ved en lang gåtur som jeg ikke troede der ville ske noget ved, men fødslen gik igang, jeg havde også mange plukveer inden.. måske i sku gå jer en LANG tur..

vee støv til dig også ************

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

CarinaSD skriver:

fik veer om onsdagen .. Og lørdag kl 18.25 kom han ud

hold da op det var længe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.