GAAAAAAAAB, hvad laver folk dog???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2008

Tynen

Altså skulle du ikke giftes med ham der Lars?!

Du kan sgu selv få æren af at knus´ ham - Vil sgu gerne være fri hvis jeg kan det.
Argh - Han pisser mig af i øjeblikket!

Det er nok fordi jege r så træt af at Erik er bleven smidt ud! Han var nu sådan en pæn ung mand!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2008

..

Er her også:)

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Altså skulle du ikke giftes med ham der Lars?! Du kan sgu selv få æren af at knus´ ham - Vil sgu gerne være fri hvis jeg kan det. Argh - Han pisser mig af i øjeblikket! Det er nok fordi jege r så træt af at Erik er bleven smidt ud! Han var nu sådan en pæn ung mand! Trine[/citat] Ja, Erik kan du have for dig selv. IKKE lige min type. Og jo tak, send bare Stig herind, det må da også være nederen for sådan en pæn ung mand at sidde derude på landet, men kæreste og barn, og 1½ kanal på flimmern. I øvrigt, kan din mutti så brodere navn i Rappern's dåbskjole? -Fik vi jo aldrig lige gjort. :$

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

Macrolf skriver:

Er her også:)

:D

Anmeld

20. april 2008

Tynen

A ka´ da spørg hende :)

Er det bare fornavn eller hvad?!

Aner INTET om hvad det koster eller noget! - Jeg hjælper bare med det web-halløj.
Ja, jeg er jo computergeni!

Han er krafteddeme så sur, så sender ham sgu lige retur til Viborg når han arriverer herude!
Men nu er du advaret!

Tak fordi du vil hjælpe mig af med det sure face herhjemme :D

Trine

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

No worries. Man kan vel altid bruge en ung, flot, muskuløs mand til lidt havearbejde (Jvf. DH) Det er kun fornavn som skal på kjolen. Sjovt nok er dato'en samme dato som Lars blev døbt på, dengang for 120 år siden. Underligt. Det fandt vi ud af da vi HAVDE booket kirke osv. Så det da vi fik kjolen fra Lars' far. :)

Anmeld

20. april 2008

Tynen

Det koster vist 200 kr. men det er både for navn og dåbsdato.

Lidt sjovt at det er den samme dag som ham morfar blev døbt! ;)

Trine

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Det koster vist 200 kr. men det er både for navn og dåbsdato. Lidt sjovt at det er den samme dag som ham morfar blev døbt! ;) Trine[/citat] Done deal. Hvad gør vi så? Kan du i øvrigt ikke sende de Panno'er med Don'en? Har næsten brugt al det flydende her de sidste par dage. Raps har haft ondt for tænder og feber. :'(

Anmeld

20. april 2008

Tynen

Jo det skal jeg nok.
Jeg smider dem ud til ham imorgen.

Stakkels Rasmus - De satans tænder!!

Trine - Der i samme anledning vil spørge moderen om prisen for bare fornavn.

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

Husk nu, nogen pråcent-ter... Man er vel related. Peter passer Mille. Jeg er forelsket i svigersønnen. Og vi 2 er jo praktisk talt gift. Og vores kælder står jo klar til Anni. (mutti's 2. datter) Og desuden har Stella og Rasmus jo et ekstremt godt øje til hverandre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.