Som dig er min grundholdning også at søskende dem skiller man ikke ad, MEN efter at have læst dit indlæg så tror jeg da at det er det helt rigtige at gøre!!! Det er meget bedre for et barn at bo hos en forældre som kan rumme én, end det er at bo sammen med sine søskende, men hos en forældre der syns man er lidt 'for meget'.
Åh nej, jeg synes ikke mit barn er for meget. Men han er et meget aktivt barn og når vi er fire mennesker der skal være her, så bliver man nød til at følge nogle regler og en bestemt måde. Jeg har min og hans far har sin måde.
Svært at forklare, men da jeg feks var på ferie med alle tre og mine forældre der var der mange konflikter, men far og hans familie var der intet. Så jeg tror meget det handler om indgangen til mennesket og temperament og nu jeg er alene og ikke med faderen så er det jo svært for ham at gå til far og deles om det som da min x og jeg var sammen. Der er nok en meget god grund til at begge forældre burde være sammen om børnene.
Jeg tror i bund og grund bare hans temperament er bedre til hans fars end mit og det er tydeligt nu vi ikke er sammen mere.Og så er deres interesser meget det samme. De leger sammen og går op i det samme, ting som jeg ikke har kendskab eller interesse i. Han hjælper far osv. ting han ville få i hverdagen hvis jeg var med hans far eller han boede hos far,
jeg kunne også bare lade det køre som det gør, tror som ikke hverken ham eller de andre har det skidt, men det er bare bedre ved far.
Anmeld