sammenligninger... kun for sjov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

jillkolsbjerg

Vi har fået at vide at vores lille prinsesse ( i mavsen ) er MEGET aktiv, det har de sagt til alle de scanninger vi har været til;-) Håber hun sætter gearet ned når hun kommer ud;-) Jeg kan ikke mærke hende vildt meget endnu, da moderkagen ligger foran;-)

knus jill 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

frk andreasen

jillkolsbjerg skriver:

Vi har fået at vide at vores lille prinsesse ( i mavsen ) er MEGET aktiv, det har de sagt til alle de scanninger vi har været til;-) Håber hun sætter gearet ned når hun kommer ud;-) Jeg kan ikke mærke hende vildt meget endnu, da moderkagen ligger foran;-)

knus jill 20+3

det kommer min moderkage ligger også foran og jeg kan da få nogen ordentlig højrehåndshook så man kan se at maven buler(det er jo så mest i siderne)

men de er da ikke så kraftige som de var med min datter. der lagde moderkagen bagved.

kram tanja 22+5

som venter en lille dreng

Anmeld

20. november 2009

Valle81

Da jeg ventede Asta var hun MEGET akriv i maven om dagen, men sove om aftenene.

Det samme er gældende udenfor. Meget akriv vågen og livlig pige om dagen, men har bare brug for sin søvn.

Hun er idag 6, sidder ALDRIG stille og tier aldrig stille. Men kl 0700-0600 der er der bare ro, bong dong, så sover hun:0)

Christina, som også har en sindsyg akriv dreng i maven, dog mest om aftenen ( kan blive lidt nervøs for, om jeg får min nattesøvn de næste mange år....he he:0)

Anmeld

20. november 2009

Ox.

Hun var rigtig aktiv på de mest mærkelige tidspunkter, og det er hun bestemt også nu

- Sussie (en meget træt mor til Lilje lige pt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.