sammenligninger... kun for sjov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvordan er dit barns aktivitetsniveau efter fødslen i forhold til i mavsen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.109 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej ladies.

Hvordan er Jeres børns aktivitetsniveau i forhold til da de lå i mavsen? kom lige til at tale med en forleden om at "de børn der er meget aktive i maven bliver det også når de er født".. det mener jeg jo ikke nødvendigvis passer, så nu må jeg lige høre nogle erfaringer fra Jer

Laver lige en afstemning, for at få lidt overblik

Knus Caroline, med en MEGET aktiv ung dame i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

det passer her han var altid aktiv om dagen og er han også ude

Anmeld

19. november 2009

oo

ja altså...jeg kan jo ikke svare rigtigt, men jeg kan huske at min mor flere gange var overbevist om at min yngste søster var død inde i maven fordi der var stille flere dage i træk derinde. Hun endte med at være gravid med hende i ti måneder, og da hun kom ud var hun verdens mest langsomme og stille barn/unge pige. altså sådan helt ekstremt, hvor tyve min. ikke var lang tid nok for at hun kunne binde sine snørrebånd om morgenen

Anmeld

19. november 2009

bagger26

Det passer også her, min søn er næsten 2 år. Han var aktiv i maven og har krydt i røven nu.  

Så må vi se om det også passer på hende som ligger i maven nu, fordi hun er sin storebrors modsætning, inde i maven i hvert fald, hun er meget stille.

Christine 26+0

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

jeg kan så kun huske det fra min yngste som både var aktiv derinde og også er en aktiv lille krudtugle nu

Anmeld

19. november 2009

Moderator

ser ud til jeg godt kan kridte skoene allerede, for det har jo passet med Jer andre

Anmeld

19. november 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

ser ud til jeg godt kan kridte skoene allerede, for det har jo passet med Jer andre

Men hvem siger dit barn er aktivt, tænker du ikke har så meget at sammenligne med...jeg syntes min den ældste var det da han lå i maven og ud kom en meget rolig dreng. Så blev jeg gravid med nummer to og så skal jeg da lige love for jeg oplevede spark i maven og han var dælme også mere aktiv udenfor maven...

Knus Eva..

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Eva skriver:

Men hvem siger dit barn er aktivt, tænker du ikke har så meget at sammenligne med...jeg syntes min den ældste var det da han lå i maven og ud kom en meget rolig dreng. Så blev jeg gravid med nummer to og så skal jeg da lige love for jeg oplevede spark i maven og han var dælme også mere aktiv udenfor maven...

Knus Eva..

det er egentlig noget jeg selv, jordemoder og læger har konkluderet fordi jeg mærker så meget liv som jeg gør, og har gjort det så længe... Men du har ret, jeg har ikke noget at sammenligne med.. kan kun se på hvad andre fortæller og beskriver og så bedømme ud fra det

knus

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Jeg har en meget aktiv pige i maven.. Har været til flere undersøgelser og scanninger hvor der bliver kommenteret på at hun er helt vild.

Men efter min mors erfaringer har det næsten været omvendt ved inde og undenfor maven. Min lillebror bevægede sig også hele tiden og sparkede som en gal - men da han så kom ud, var han bare en lille prop som bare gav et lille kny fra sig når han skulle vendes eller lignende..

Anmeld

20. november 2009

frk andreasen

Jasmin var rigtig rigtig aktiv i maven og hun er også et virkeligt aktiv barn efter hun blev født. nu er hun snart 3 og har virkelig krudt i r****

knus tanja 22+5

bettemanden i maven er ikke så aktiv  sys jeg,(har mærket spark siden uge 16) trods for at til alle scanningerne har de sagt at han var en rigtig lille vilbasse.. hmm nu må vi se når han kommer ud til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.