middags søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Helle30

Jotak! Sofie sover stadig til middag, og det tror jeg ikke, der bliver lavet om på lige foreløbigt. Har prøvet én gang at springe over ifm. en børnefødselsdag, og det var en dag, jeg ikke ønsker at gentage, for nej hvor blev hun umulig. Sofie sover 2,5 - 3 t.

- Helle - lige nu med 2 (TO) sovende børn, der blev lagt samtidig - Nice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Kaufie

William sover også minimum 1½ time - nogengange op til 3. Han har så stadig ikke helt fattet at vi har skiftet til vintertid, så han råber "sovet godt mooooooarrr" kl 5.30 uanset hvornår han kommer i seng.

Glæder mig til i morgen tidlig, hvor jeg bare kan vende mig i sengen når jeg af rutine vågner kl lort - William skal sove hos mine forældre i nat.

Anmeld

23. november 2009

Rasmine

I vs sover Rasmus altid middagslur.

MEN herhjemme springer han ofte over.

Anmeld

23. november 2009

ivfmarie

Malte sover stadig middagslur, alt imellem 3 kvarter og 2½ time.

Men den er ikke dødsens nødvendig længere.. vi kan sagtens trække det lidt med at putte, eller kun lade ham sove kort tid hvis det er nødvendigt. Så sover han bare lidt længere den næste dag.

Det er værre hvis vi får puttet ham for sent om aftenen - oh ve! Så er de næste dage ødelagt!

Kl 19 sharp! Eller kan han ikke hænge sammen den næste dag! Men det tror fanden når han vågner kl 5.30 no matter what! (så Kaufie - jeg ved ligge hvordan du har det - her er mantraet dog:"Ik sov' mer' mor")

Marie - der tror at "nissen" er faldet søvn...

Anmeld

23. november 2009

Muffinmus

mest i dp...her hjemme sover han ikke alle weekender mere desværre....

Anmeld

23. november 2009

..

Smilla sover altid mellem 2 - 3 timer til Middag. Hun sover også fint om aftenen så ingen grund til at doppe den her.. Hun bliver puttet kl 19.30 om aftenen og er desværre begyndt at vågne 6 - 6.30

Vi er så heldige at det ikke betyder noget om hun kommer senere i seng om aftenen, fx kl 22, hun vågner på samme tidspunkt næste morgen som hun plejer men er ikke sur, umulig eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.