Linemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2008

Nadi

Jeg har snakket med min svigerinde om da hendes søn fik zoneterapi. Og det var da han var helt spæd pga at han var urolig om aftenen og havde problemer med maven. Han fik det tre gange, men hun ved ikke om det er dét der har hjulpet eller om det var fordi hun skiftede MME'en?! Hvordan går det ellers er det blevet bedre eller?? -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

linemus

Hejsa Nadi

Tak fordi du hørte din svigerinde ad. Jeg kan jo prøve at ringe til en zoneterapeut og spørge om de har erfaring med det.

Nu har jeg prøvet i 6 dage at lægge hende og gå ud og komme tilbage efter 1 min. osv. og det er jo egentlig gået godt, på den måde at hun er faldet i søvn efter 5 minutter. Men hun græder hjerteskærende og gør det stadig efter 6 dage, så jeg synes det er frygtelig hårdt. Især i aftes var hun helt opløst i gråd, men det hjælper bare ikke at jeg trøster hende eller tager hende op (har kun gjort det én gang, for jeg skal jo helst være konsekvent) - hun er stadig ked af det. Og det er da bedre at græde i 5 min. end at græde i en time... synes jeg.

Nu prøver jeg igen i aften og ser hvordan det går. Så har jeg forsøgt i en uge. Jeg havde håbet, at hun blev mindre ked i løbet af den uge, og det lød også bedre allerede på andendagen, men nu synes jeg ikke det er blevet bedre. Ved dog ikke hvad jeg skal gøre i stedet. Hvorfor er hun så ked af det? Åh, det er altså lidt frustrerende...

Der er nok andre, der læser med, så hvis der er nogle der har prøvet at bruge samme metode (minder vel lidt om godnat-og-sov-godt), vil I så ikke prøve at skrive hvordan det gik og hvorlang tid det tog, før de blev fortrolige med det at skulle sove?

Knus Line - nu skal jeg altså videre med den kage...

Anmeld

21. april 2008

Nadi

Ej det skærer i mit moder-hjerte bare at læse om det, så føler virkelig med dig! Men ja, jeg synes ihvertfald du skal prøve at kontakte en zoneterapeut. Og så måske overveje om det kan være et eller andet i kosten?

Jeg giver dig helt ret 5 min er langt bedre end 1 time.

Håber virkelig snart for jer begge at der snart kommer en bedring :)

Anmeld

21. april 2008

Joan ( Smallie )

Hmm line tænker på om ikke bare hun er sur..

Her kan Niels nemlig godt "græde" ( læst han brokker sig ) Så det lyder som om han er vildt ulykkelig. For han har nemlig fundet ud af at hvis han får det til at lyde som om der er noget galt så kommer vi og tager ham op. Og så lige så snart han kommer op er han glad og hopper rundt. Så ryger han i seng igen og så brokker/ græder han igen men så går der nogen min og så sover han.

Hvis vi er så heldig at ramme lige rigtig putter han sig bare, og så høre vi ikke mere fra ham.

Det sidste nye han er begyndt på er at vende sig om på maven og så ligge sig på tværs af sengen og når han så ikke kan komme derfra igen så skriger han helt vildt, og helt sikkert så kommer vi jo ind og tager ham op, og så har han jo fået det som han vil have det igen :$

Men ja vil godt give dig ret i at 5 dage lyder af meget. Jeg ville også prøve zone eller kiro.

Øjjj det blev da langt. Håber du kan bruge bare lidt af det.

Held og lykke med det..

Hilsen Joan

Anmeld

22. april 2008

linemus

Jeg tror ikke, det kan være kosten, for hun har altid været ked af det, når hun skulle sove om aftenen. Har aldrig villet ligge alene, skulle altid ammes eller vugges i søvn - og det blev da også dårlige vaner, som ikke hjalp hende på lang sigt.

Jeg tror faktisk hun er overtræt (nogengange) og derfor ikke kan stoppe den voldsomme gråd igen. Hun gjorde det nemlig i aftes ved bordet, hvor vi spiste aftensmad helt vildt sent. Hun gik fuldstændig i spåner over, at jeg tog den ene halvdel af hendes bolle, og kunne slet ikke stoppe igen. Derefter skulle der ingenting til - bare det at spise en bolle virkede meget traumatisk for hende.

Selve putningen i går gik så fint nok. Stadig gråd, men ikke den voldsomme gråd, hvor hun ligger helt våd af sved tilsidst, og med pauser hvor hun bare pylrede lidt. Men det var også blevet sent. Vi pjattede også, inden jeg lagde hende ned i sengen - vi legede med en bidesut, og så fik hun den med i seng. Tror også det hjalp lidt.

Ja, jeg tror også tit hun græder, fordi hun bliver sur. Måske sur over at dagen er slut og jeg ikke vil lege mere. Hun holder dog ikke rigtig op, hvis jeg tager hende op - som om hun ikke kan stoppe igen. Nogen gange ligger hun og sparker helt vildt - så er hun i hvert fald hidsig.

Jeg vil blive ved på samme måde lidt endnu, for det er stadig bedre end før, og så vil jeg prøve at lægge mere mærke til hendes træthedstegn, selvom det er svært, når der er tre børn, der skal puttes, og helst på samme tid.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.