Kontrol af Emma`s forstoppelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Hyner

Vi har så været til kontrol med Emma på sønderborg sygehus, og alt så rigtig godt ud. Hun er 93cm høj og vejer 13kg og det var over gennemsnittet begge dele... Hun skal dog stadig ha det der MOVICOL(skidemiddel) indtil jeg mener det ikke skal være nødvendigt mere(det er så let at regne ud, da hvis vi stopper så for hun hård liv igen lige pt...

Men så sig mig lige engang hvorfor jeg skal sidde her og være totalt udkørt, fordi ungen har grædt flere gange i nat efter vand og nu så heller ikke vil sove til middag, mens jeg har monster hovedpine og bare gerne vil ha ro... De dumme hormoner styre bare alt, så jeg tuder bare over ingenting....

Henriette -der burde glæder sig over for stor en pige jeg har istedet for at hyler over ´jeg ikke må sove bare lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Tikki

åhh det er så hårdt, når man når derud. Håber du fik ro? Hormoner ja, men man kan også ganske enkelt være udkørt og have mangel på overskud, når alt er hårdt og ingen søvn og ro til sig selv. Jeg er ikke gravid, så mine hormoner burde være "normale", men jeg kan også tude over intet, når jeg er presset  Søvnmangel er roden til alt ondt! Kender det alt alt for godt - jeg burde glæde mig over en hel masse, men det er sgu svært at rende rundt som en jubel-idiot, smile og klappe i hænderne, når man indvendig føler sig som udskidt æblegrød.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.