Livstegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. april 2008

Astrid P

Hej tøser.
Ja, jeg ville såmænd bare sige at jeg er her stadig, selvom jeg ikke er så aktiv herinde lige PT. Der er bare alt for få timer i døgnet lige nu! Det med at være mor samtidig med at jeg går i skole uden at have pasning til mit barn, læser til eksamen og skriver eksamensopgave, imens at jeg også lige skal have 250 praktiske ting til at falde i hak til de bryllupsfester som vi skal holder om under to uger, ja det begynder sgu at blive en lille smule stressende!
Men nu er der lys forude, for i denne uge bliver jeg færdig med eksamensopgaven og så kan jeg koncentrere mig om mit bryllup som jo altså nærmer sig med lynets hast... Faktisk nærmer det sig så meget at jeg sidder her og skriver med en lille efterbrænder på, for der blev skisme lige holdt en bette polterabend for mig og min kæreste igår. Vi havde begge en helt vildt skøn dag med vores rigtig gode venner, så det var alletiders. Det kan I andre kommende brude roligt glæde jer til!
Nå, det var bare lidt løst og fast og en lille opdatering på tingenes tilstand her i Testrup. Jeg håber I alle har det godt og nyder det skønne forårsvejr.

KH Astrid - vist nok stadig lidt snaldret...:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2008

Rasmine

Hey A!!!!!!!
BRYLLUPSFESTER???-Sig mig: Hvor mange er det?

Og fortæl lige om det polterabend???
Blev du klædt ud som Pippe, og skulle sælge kys, eller andre lignende gyselige indslag?

Pøj pøj med eksamis...

(PS: hvor var det du havde købt kjole? -Brudekjole)

Anmeld

20. april 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hey A!!!!!!! BRYLLUPSFEST[rød]ER[/rød]???-Sig mig: Hvor mange er det? Og fortæl lige om det polterabend??? Blev du klædt ud som Pippe, og skulle sælge kys, eller andre lignende gyselige indslag? Pøj pøj med eksamis... (PS: hvor var det du havde købt kjole? -Brudekjole) [/citat] Hej Mette. Jo, den er skam god nok... Ligesom de kongelige holder vi to bryllupsfester! Vi skal vies om fredagen, og der holder vi bryllupsmiddag med familien, dvs. 36 mennesker, en stille og rolig aften hvor vi får klaret alt det formelle med taler fra onkel Egon og sange fra moster Kirsten osv. Denne aften slutter med bryllupskage og brudevals og så er det slut! Om lørdagen holder vi så 'ungdomsgilde' som min far kalder det (på trods af at gennemsnitsalderen nok kommer til at ligge omkring de 35...). Her er det vennerne vi har samlet, og vi bliver 56 stk. til lækker middag, live band, fadølsanlæg og hele svineriet! Forhåbentlig bliver det lidt af en abefest... Mht. polterabend så var det alletiders dag! Ingen gyselige indslag, men masser af hygge med 9 dejlige veninder. Den indeholdt alt fra sumobrydning i de der kæmpe dragter, frokost i det fri, hawaiiansk hula-dans, make-over til superdulle, lækker aftensmad, singstar-battle og for lige at give den ekstra gas, så kom der en stripper i politiuniform og lavede show!!! Det er det sjoveste jeg nogensinde har oplevet, det var vildt grænseoverskridende, men på en fed måde. Slet ikke vulgært, heldigvis... Vi festede igennem til kl. 04.00 og jeg tror seriøst aldrig før at jeg har indtaget så mange shots og kulørte drinks på 1 døgn! Så det var en fremragende dag som jeg ikke kunne have ønsket mig bedre... Kjolen har jeg såmænd købt hos Lily. Man må sige at deres ry er meget forældet, de har virkelig noget for enhver smag og det er nogle utroligt kompetente damer de har ansat til at hjælpe. KH Astrid

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

Sgu da en kanon idé med 2 fester. (Tror bare ikke Lars, hvis mellemnavn er konservativ, ville gå med til det)

Og kanon polterabend.
Det ser skide sjovt ud, det der SUMO brydning.

Vidste du tøserne kom efter dig?
Og hvad med bet-ski? -Hvor blev hun passet?

Sjovt nok, stod vi lige og kiggede kjoler i Lilly vinduet i Århus i lørdags. -Var dog ikke inde.

Anmeld

20. april 2008

Astrid P

SUMO-brydning var helt vildt sjovt og faktisk mega hårdt! De vejer jo helt vildt meget de der dragter, så man føler sig virkelig som en tumling når man ligger der og roder rundt... Jeg havde lugtet lunten, for min veninde skrev for et par uger siden for at spørge om jeg kunne passe hendes unger hele dagen - en lørdag 14 dage før brylluppet, de var jo næsten oplagt at der skulle ske et eller andet! De havde arrangeret det sådan, at Anders' forældre kom herop og passede Smilla, så vi var børnefri indtil kl. 10 i formiddags. Da havde jeg heller ikke set min datter i et helt døgn, og var MEGET glad for at have hende i mine arme igen!!! Hvis du på et tidspunkt skal ind i Lily her i Århus og se på kjole, så prøv at se om du kan få en tid hos en der hedder Hanne. Hun er virkelig dygtig og meget behagelig og god til at læse hvilken type man er...

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

OK, Hanne har jeg skrevet mig bag øret.

Kanon at I fik lov at sove ud.
Ikke noget værre end at ungerne vågner kl. lort og vil op, hvis man ligger der og er bagfuld, og lugter af selvdød gnu ud af munden.
(It happens here every day...) ;)

Anmeld

20. april 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Ikke noget værre end at ungerne vågner kl. lort og vil op, hvis man ligger der og er bagfuld, og lugter af selvdød gnu ud af munden.
(It happens here every day...) ;)

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA8D8D8D8D

Anmeld

21. april 2008

birgittemarie

Hold da op, Astrid, sikke et arbejdsskema, du lægger for dagen 8(
Hvor er det spændende, at brylluppet nærmer sig (L) Nøj, hvor jeg glæder mig til at se billeder og høre om det hele!
Sender lige en bunke energi til at klare eksamensopgaven!
Hvad skal Smilla have på? Og hvad med kommende husbond?
Knus fra Birgitte

Anmeld

21. april 2008

Astrid P

birgittemarie skriver:

Hold da op, Astrid, sikke et arbejdsskema, du lægger for dagen 8(
Hvor er det spændende, at brylluppet nærmer sig (L) Nøj, hvor jeg glæder mig til at se billeder og høre om det hele!
Sender lige en bunke energi til at klare eksamensopgaven!
Hvad skal Smilla have på? Og hvad med kommende husbond?
Knus fra Birgitte

Hej Birgitte.
Min mor har købt en rigtig fin lille kjole til Smilla. Sådan en kinesisk inspireret med fint mønster i guld og lyserød. Den er meget yndig!
Og min Anders skal være iført et koksgråt jakkesæt med vest, lyserød skjorte, hvidt slips, hvidt bælte og hvide sko. Det ser superfedt ud med den grå, den lyserøde og den hvide farve sammen - sådan lidt gangster/pimp agtigt på den seje måde... Men jeg skal naturligvis nok lægge billeder ind af den store dag!
Det er et rigtig fint bryllupsbillede I har, super detalje med guitaren!!!
KH Astrid

Anmeld

21. april 2008

birgittemarie

Uuh, gangster! Love it 8D Glæder mig tosset til at se billeder!
Hav nu nogle rigtigt dejlige forberedelsesdage, når du er færdig med opgaven i tilfælde af, at vi ikke ser så meget til dig det næste stykke tid :)
Og tak for bryllupsbilledekommentar (H)
Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.