her er den så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

den er super flot Maria  Gjorde det ikke herre nas? Gad altså virkelig gerne have en enkelt eller 2 men er for kyllingerøv til det

vil bare lige sige at det er de færreste der får en enkelt, som kan nøjes med det

og nej du er sgu ej for kylle, kom da i gang

jeg glæder mig til jeg får en 10.000 jeg kan spendere på en stor ryg tattovering af en stor flot løve og en smuk jomfru(ungernes stjernetegn) under en flot stjernehimmel har den i hovedet, men har ikke fået den på papir endnu. men pengene ligger jo ikke og samler støv endnu, så der er tid nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Tynen

ka li ja skriver:

vil bare lige sige at det er de færreste der får en enkelt, som kan nøjes med det

og nej du er sgu ej for kylle, kom da i gang

jeg glæder mig til jeg får en 10.000 jeg kan spendere på en stor ryg tattovering af en stor flot løve og en smuk jomfru(ungernes stjernetegn) under en flot stjernehimmel har den i hovedet, men har ikke fået den på papir endnu. men pengene ligger jo ikke og samler støv endnu, så der er tid nok

Årh, lyder ellers blæret..

Havde sgu lige håbet at du havde en skitse!

Trine - Der aldrig selv skal have en, men som er dybt fascineret af LA Ink på Discovery

Anmeld

19. november 2009

ka li ja

Årh, lyder ellers blæret..

Havde sgu lige håbet at du havde en skitse!

Trine - Der aldrig selv skal have en, men som er dybt fascineret af LA Ink på Discovery

jamen jeg gad også godt se en skitse af den jeg tænker næsten på den dagligt.... det blir bare sååååå fedt!!!

den giver jeg mig bare ikke selv lige i kast med, det bliver en prof der får den opgave

er også vild med la og miami ink

Anmeld

19. november 2009

Muffinmus

Nej, tror du ville bliver overrasket over hvor lidt ondt det gør i forhold til den behandling ens hud faktisk får....

Enkelte steder er mere følsomme, men alt i alt kan man sagtens ligge og snakke i mens

Anmeld

19. november 2009

Muffinmus

og ja, man kan sjældent nøjes med 1 stk...

Anmeld

19. november 2009

ka li ja

MariaE skriver:

og ja, man kan sjældent nøjes med 1 stk...

hvad måtte du gi????

Anmeld

20. november 2009

Muffinmus

800:-) ikke så meget igen synes jeg, men det er fordi der er farve i, så er de lidt dyrere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.