(oktober) Hej Piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

malou

BetinaMørk skriver:

Det var godt qp... Hvis jeg ikke svare, så smid lige en sur smiley i min indbakke
Knusser

haha den er sgu god... vi smider bare sure smileys i indbakkerne..... så ved folk hvad det betyder... smart... haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

frk Jensen

malou skriver:

haha den er sgu god... vi smider bare sure smileys i indbakkerne..... så ved folk hvad det betyder... smart... haha

Smiler..

Nogle dage har jeg bedre tid til baby.dk end andre, så ikke lige hver dag jeg får tjekket gruppen

Har lige læt i din anden tråd at du har fået job igen TILLYKKE! Det er så fedt for dig..

Jeg tror ikke at han går inden jul, men så bare han dog kan gå inden han kommer i børnehave

Anmeld

13. december 2009

malou

BetinaMørk skriver:

Smiler..

Nogle dage har jeg bedre tid til baby.dk end andre, så ikke lige hver dag jeg får tjekket gruppen

Har lige læt i din anden tråd at du har fået job igen TILLYKKE! Det er så fedt for dig..

Jeg tror ikke at han går inden jul, men så bare han dog kan gå inden han kommer i børnehave

Ja jeg er også SUPER glad... render bare rundt og smiler hele tiden...  Glæder mig VILDT!!!! Du kan ellesr tro min lille skat giver den gas... nu ktavler han faktisk slet ikke mere... bare sådan på 3 dage.... vupti ikke baby mere... vildt

knus til dig

Anmeld

13. december 2009

frk Jensen

malou skriver:

Ja jeg er også SUPER glad... render bare rundt og smiler hele tiden...  Glæder mig VILDT!!!! Du kan ellesr tro min lille skat giver den gas... nu ktavler han faktisk slet ikke mere... bare sådan på 3 dage.... vupti ikke baby mere... vildt

knus til dig

Det er SÅ fedt med dit job... Endnu engang tillykke..

Ja lige pludselig er de ikke babyér mere.. Marcus rocker med hver gang radioén køre i baggrunden, det er så sødt. Han har hans lille bil nu, så han kommer rigtig rundt..

Knusser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.