Hey girls... 
Troede ikke der var liv i her inde ... men det er jo en glædelig overraskelse, at der er det 
Her har vi det fiiiiiiiiiiiiint - Jeg har jo også en Marcus som nu er 13 mdr... jeg må sige, at de sidste 3 mdr har været virkelig overvældende - der er bare sket så mange ting og han er simpelthen bare så lærenem.... Han forstår rigtig mange ting og er god til, at gentage nogle ting jeg lærer ham samt huske dem.
Eks "hvor er mors næse" - så peger han på den.... "mor tænder lige lyset" - så kigger han på lampen... "Mor have stooooort kram?" så kommer han og krammer mig... "Mor have kys" - sååå åbner han munden.... Ihhh altsåååh!! 
Han tog sine første 3 skridt for 3 dage siden i vuggestuen - jeg så det jo derfor ikke.... øv øv!! 
Pt er han ved, at få 3 tænder på en gang og der har bare ikke været noget - hvilket jeg er rigtig lettet over idet den sidste tand var en VIRKELIG HÅRD omgang, det tog 14 dage og han var simpelthen bare sååååh forpint!! 
Derudover er han er rigtig GLAD dreng... hører ham græde ca hver 2-3 dag! Han er kommet over i egen seng igen - har ellers sovet hos mig siden i sommers pga jeg blev opereret (nemmest for mig, at han lå der) og også pga. at han så ofte har været syg... forkølelse, falsk strubbehoste og lidt bronkitis... (får maske engang imellem og det er nu eks 4 dage siden sidst) så det er heldigvis i en mild grad. Men fordi han jo har haft noget med de luftveje blev han vaccineret mod H1N1! Kæft det var en svær beslutning, at træffe og jeg har grædt mine tårer over det da jeg har haft meget ambivalente følelser mht det. Men han er jo i risikogruppen da influenzaen jo også sætter sig i luftvejene og det er gjort og han har bare slet ikke vist tegn på ubehag, bare været glad og i godt humør - så jeg har bare virkelig været så glad for det.
Han er rigtig glad for sin vuggestue... tiden går stærkt for han har allerede gået i vuggestue i 4 mdr!! Hver gang vi kommer derned laver han glædeslyde - han elsker det virkelig og trives virkelig godt! Så jeg kan med GOD samvittighed aflevere ham dernede
Det hænder at han bliver ked af det når jeg går, men gråden stopper allerede når jeg har lukket døren til stuen og er ved, at tage sko på - heldigvis!
Vuggestuen er virkelig også MIT frirum som enlig mor, det må jeg virkelig erkende. Jeg har ingen familie i nærheden og ej heller ingen aflastning... Så det er skønt for os begge 
Jeg lægger lige et pr fotos ind fra hans fødselsdag... ihhh hvor var det hyggeligt... den ene dag inden weekenden holdt han fødselsdag med alle hans vuggestuevenner... og jeg lavede sååå fine frugtposer til børnene
Så måtte vi holde fødselsdag herhjemme i 2 dage da der ikke var plads til alle gæsterne (bor i en 2 vær)... om lørdagen var vi 14 og om søndagen var vi 17 - fuck det var hårdt.... rydde op, lave de samme kager endnu engang og så gøre klart til næste hold om søndagen.... MEN det gik rigtig godt, heldigvis. Håber dog vi har fået en større lejlighed til næste år
.... hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld