(oktober) Hej Piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2009

frk Jensen

Jeg har glemt at kigge herind.. Sorry..

men er da også en del af klanen herinde..

Hvordan går det hos jer alle sammen?

Marcus er for længst startet i dagpleje og det går bare super godt, han trives og er meeeega træt når han kommer hjem.
syns det går så stærkt med ham nu, han er jo en lille bandit.. Laver jeg mad, så rydder han lige samtlige skabe og skuffer han kan komme i nærheden af. Har jeg ham oppe på bordet, så er vasken det foretrukne sted at sidde i.. Crist ham er slet ikke en bebs mere!

Han kravler derud af, rejser sig op af alt og vil gerne gå og tager nogle laaaaange skridt, når han holder i fingre. Han er blevet så stabil på benene den sidste uge. Han siger addr og mam mam.. Om morgenen når vi står op siger jeg til ham : Marcus skal vi høre musik, og sørme om knægten ikke kigger op på anlægget.. Han er SÅ opmærksom. Det er så skønt og jeg nyder at han kan en hel masse..

Knus Betina og Marcus.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

malou

Hej Betina.

Ihhh jeg glemmer også at kigge herind  det er sgu for dårligt. Jamen her går det også bare derud af... Victor er langtfra en baby mere.. smiler og jeg elsker denne her 1 års alder. Han er simpelthen så nysgerrig og SÅÅÅÅ sød hele tiden. Han smelter konstant sin mors hjerte. Sjovt med musiken og anlægget. Her tager Victor fjernbetjeningen og peger op på tvét.. haha og forleden dyppede han sine pomfritter i ketrupen selv uden jeg havde vist ham det... kæft jeg grinede  Han rejser sig også op alle vegne og "gik" selv 2 skridt i lørdags.. eller det vil sige han slap sofabordet.. gik 2 skridt mens han kastede sig i mine arme da jeg sad på gulvet midt i alt hans legetøj.. - men han kan gå mens jeg holder ham blot i den ene hånd så tror han går selv inden jul.

Jeg er stadig ikke kommet i arbejde og overvejer nu at starte i skole istedet da det jo er mega svært at få job så nu krydser jeg fingre for min bror kan hjælpe mig ind ad bagvejen i en mesterlære som voksenelev... det gælder jo om at benytte sine forbindelser når man har dem...- men jeg glæder mig meget til Victor skal starte i forskola her i Malmø. Har søgt plaads fra 1 December af og så skal der findes en plads til ham inden for 4 md...- han trænger til samvær med andre børn og det glæder jeg mig meget til selvom jeg kommer til at savne ham meget... nå men det var lidt status fra det lille svenske hus

knus malou

Træk smileyen ind

Anmeld

24. november 2009

frk Jensen

malou skriver:

Hej Betina.

Ihhh jeg glemmer også at kigge herind  det er sgu for dårligt. Jamen her går det også bare derud af... Victor er langtfra en baby mere.. smiler og jeg elsker denne her 1 års alder. Han er simpelthen så nysgerrig og SÅÅÅÅ sød hele tiden. Han smelter konstant sin mors hjerte. Sjovt med musiken og anlægget. Her tager Victor fjernbetjeningen og peger op på tvét.. haha og forleden dyppede han sine pomfritter i ketrupen selv uden jeg havde vist ham det... kæft jeg grinede  Han rejser sig også op alle vegne og "gik" selv 2 skridt i lørdags.. eller det vil sige han slap sofabordet.. gik 2 skridt mens han kastede sig i mine arme da jeg sad på gulvet midt i alt hans legetøj.. - men han kan gå mens jeg holder ham blot i den ene hånd så tror han går selv inden jul.

Jeg er stadig ikke kommet i arbejde og overvejer nu at starte i skole istedet da det jo er mega svært at få job så nu krydser jeg fingre for min bror kan hjælpe mig ind ad bagvejen i en mesterlære som voksenelev... det gælder jo om at benytte sine forbindelser når man har dem...- men jeg glæder mig meget til Victor skal starte i forskola her i Malmø. Har søgt plaads fra 1 December af og så skal der findes en plads til ham inden for 4 md...- han trænger til samvær med andre børn og det glæder jeg mig meget til selvom jeg kommer til at savne ham meget... nå men det var lidt status fra det lille svenske hus

knus malou

Træk smileyen ind

havde du ikke fået job på det dersens hotel???

aij hvor sjovt med pomfritten... de lære rigtig hurtigt ved bare at obsevere hvad vi andre gør.

Jeg tror også at marcus går inden jul, jeg håber det hvert fald.. Har væddet en 50ér med min lillebror..

Knus

Anmeld

28. november 2009

qp

Hey girls...

Troede ikke der var liv i her inde ... men det er jo en glædelig overraskelse, at der er det

Her har vi det fiiiiiiiiiiiiint - Jeg har jo også en Marcus som nu er 13 mdr... jeg må sige, at de sidste 3 mdr har været virkelig overvældende - der er bare sket så mange ting og han er simpelthen bare så lærenem.... Han forstår rigtig mange ting og er god til, at gentage nogle ting jeg lærer ham samt huske dem.

Eks "hvor er mors næse" - så peger han på den.... "mor tænder lige lyset" - så kigger han på lampen... "Mor have stooooort kram?" så kommer han og krammer mig... "Mor have kys" - sååå åbner han munden.... Ihhh altsåååh!!

Han tog sine første 3 skridt for 3 dage siden i vuggestuen - jeg så det jo derfor ikke.... øv øv!!

Pt er han ved, at få 3 tænder på en gang og der har bare ikke været noget - hvilket jeg er rigtig lettet over idet den sidste tand var en VIRKELIG HÅRD omgang, det tog 14 dage og han var simpelthen bare sååååh forpint!!

Derudover er han er rigtig GLAD dreng... hører ham græde ca hver 2-3 dag! Han er kommet over i egen seng igen - har ellers sovet hos mig siden i sommers pga jeg blev opereret (nemmest for mig, at han lå der) og også pga. at han så ofte har været syg... forkølelse, falsk strubbehoste og lidt bronkitis... (får maske engang imellem og det er nu eks 4 dage siden sidst) så det er heldigvis i en mild grad. Men fordi han jo har haft noget med de luftveje blev han vaccineret mod H1N1! Kæft det var en svær beslutning, at træffe og jeg har grædt mine tårer over det da jeg har haft meget ambivalente følelser mht det. Men han er jo i risikogruppen da influenzaen jo også sætter sig i luftvejene og det er gjort og han har bare slet ikke vist tegn på ubehag, bare været glad og i godt humør - så jeg har bare virkelig været så glad for det.

Han er rigtig glad for sin vuggestue... tiden går stærkt for han har allerede gået i vuggestue i 4 mdr!! Hver gang vi kommer derned laver han glædeslyde - han elsker det virkelig og trives virkelig godt! Så jeg kan med GOD samvittighed aflevere ham dernede Det hænder at han bliver ked af det når jeg går, men gråden stopper allerede når jeg har lukket døren til stuen og er ved, at tage sko på - heldigvis! Vuggestuen er virkelig også MIT frirum som enlig mor, det må jeg virkelig erkende. Jeg har ingen familie i nærheden og ej heller ingen aflastning... Så det er skønt for os begge

Jeg lægger lige et pr fotos ind fra hans fødselsdag... ihhh hvor var det hyggeligt... den ene dag inden weekenden holdt han fødselsdag med alle hans vuggestuevenner... og jeg lavede sååå fine frugtposer til børnene   Så måtte vi holde fødselsdag herhjemme i 2 dage da der ikke var plads til alle gæsterne (bor i en 2 vær)... om lørdagen var vi 14 og om søndagen var vi 17 - fuck det var hårdt.... rydde op, lave de samme kager endnu engang og så gøre klart til næste hold om søndagen.... MEN det gik rigtig godt, heldigvis. Håber dog vi har fået en større lejlighed til næste år .... hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2009

qp

Åhh hvor er det øv at skrive et så langt indlæg her i gruppen og så bare intet feedback få... og så endda med billeder også!

Var det ikke på tide, at folk tog sig lidt sammen og deltog i denne gruppe?

Jeg gider ikke, at spilde min tid på at skrive her inde hvis andre ikke er interesserede i, at gøre en indsats!

Go Jul....  Hvis i når at se denne besked inden 2010!

Anmeld

10. december 2009

malou

qp skriver:

Åhh hvor er det øv at skrive et så langt indlæg her i gruppen og så bare intet feedback få... og så endda med billeder også!

Var det ikke på tide, at folk tog sig lidt sammen og deltog i denne gruppe?

Jeg gider ikke, at spilde min tid på at skrive her inde hvis andre ikke er interesserede i, at gøre en indsats!

Go Jul....  Hvis i når at se denne besked inden 2010!

forstår dig sgu godt.... sådan har jeg også haft det i nogele af mine indlæg herinde.. det føles lidt som spild af tid og hvor er det bare pisse ærgeligt... ja vi må gerne bande ikke!!!! Jeg er ikke meget på baby. pt, jeg sidder faktisk kun og skriver ansøgninger når jeg får lov til at sidde ved computeren af Victor... det er ikke meget tid han giver mig. Så ligger han med hovedet på gulvet og græder.... såhhhhh... den går jo ikke...

super sødt billede af din skønne trold... kæft han er kær og hvor flotte dine "slikposer" er.. rigtig god ide. Victor bliver også 13 md her D.13 og han er begyndt at gå... det er helt fantastisk og han er bare for sød når han slipper og bare trisser derud af... ihh altså.. ja der sker så meget nu. Jeg håber dog snart han får en vuggestueplads... synes sgu han snart skal til at være sammen med andre børn hver dag... det savner hans mor her... synes det er super vigtigt for hans udvikling.. men inden for de næste 3 md skulle vi være garanteret en plads. Nå søde qp, jeg må ind på jobindex og jobnet...

take care og jeg har lagt denne gruppe på min forside nu så nu kan jeg hele tiden holde øje..

knus til dig / malou

Anmeld

10. december 2009

frk Jensen

malou skriver:

forstår dig sgu godt.... sådan har jeg også haft det i nogele af mine indlæg herinde.. det føles lidt som spild af tid og hvor er det bare pisse ærgeligt... ja vi må gerne bande ikke!!!! Jeg er ikke meget på baby. pt, jeg sidder faktisk kun og skriver ansøgninger når jeg får lov til at sidde ved computeren af Victor... det er ikke meget tid han giver mig. Så ligger han med hovedet på gulvet og græder.... såhhhhh... den går jo ikke...

super sødt billede af din skønne trold... kæft han er kær og hvor flotte dine "slikposer" er.. rigtig god ide. Victor bliver også 13 md her D.13 og han er begyndt at gå... det er helt fantastisk og han er bare for sød når han slipper og bare trisser derud af... ihh altså.. ja der sker så meget nu. Jeg håber dog snart han får en vuggestueplads... synes sgu han snart skal til at være sammen med andre børn hver dag... det savner hans mor her... synes det er super vigtigt for hans udvikling.. men inden for de næste 3 md skulle vi være garanteret en plads. Nå søde qp, jeg må ind på jobindex og jobnet...

take care og jeg har lagt denne gruppe på min forside nu så nu kan jeg hele tiden holde øje..

knus til dig / malou

Sorry igen girls...

Dahm jeg LOVER højt og helligt at kigger herind HVER dag..

hvor er det da skod med det jobmæssige malou, hvordan får du tid til at lave ansøgninger samtidig med at victor er hjemme hos dig? Når jeg har marcus hjemme på mine fridage sidder han i benene af mig KONSTANT! Dahm syns det til tider han være en smule hårdt at være enlig moar..

Marcus går ikke endnu, men er godt på vej til det (den naive mor tror stadig han kan gå inden jul, så knægten har 14 dage endnu.. GO GO GO GO!!!!! )

Hvordan med dig qp nu "kender" jeg dig ikke så godt, hvor er du fra osv?

Knus Betina

Anmeld

10. december 2009

qp

Der går lige et pr dage inden jeg skriver - er lidt presset mht opgave lidt pt Men jeg skal da nok komme på banen

Anmeld

10. december 2009

frk Jensen

qp skriver:

Der går lige et pr dage inden jeg skriver - er lidt presset mht opgave lidt pt Men jeg skal da nok komme på banen

Det var godt qp... Hvis jeg ikke svare, så smid lige en sur smiley i min indbakke
Knusser

Anmeld

11. december 2009

malou

BetinaMørk skriver:

Sorry igen girls...

Dahm jeg LOVER højt og helligt at kigger herind HVER dag..

hvor er det da skod med det jobmæssige malou, hvordan får du tid til at lave ansøgninger samtidig med at victor er hjemme hos dig? Når jeg har marcus hjemme på mine fridage sidder han i benene af mig KONSTANT! Dahm syns det til tider han være en smule hårdt at være enlig moar..

Marcus går ikke endnu, men er godt på vej til det (den naive mor tror stadig han kan gå inden jul, så knægten har 14 dage endnu.. GO GO GO GO!!!!! )

Hvordan med dig qp nu "kender" jeg dig ikke så godt, hvor er du fra osv?

Knus Betina

Uhhhh det er også svært... jeg gør det når han over og så når jeg lige kan se mit snit til det... ellers får jeg ikke lov!! Nogle dage tager Dennis ham med hjem til mine forældre i København når han tager på job om morgene... det har han gjort 3 gange... så kan jeg virkelig sidde hele dagen uforstyret. Jeg var til samtale i forgårs i en butik... meeeeen der stod folk nærmest i kø for at komme til samtaler.. så det skal jeg nok ikke regne med... plus lønmæssigt lå jeg forhøjt i forhold til havd han ville give... men jeg kan snart ikke tillade mig at være kræsen...

Ja GOGOGO lille mand... op og gå inden jul... smiler

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.