Endelig til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Manne

Så kom jeg endelig til scanning. Og hold op hvor var jeg nervøs denne gang. Men alt var fint og den lille filur så ud til at trives, så det er bare såå dejligt.Var i dag 12+3, hvilket blev rykket til 12+5. Så terminen er nu 27. maj, tre dage før beregnet. (Ikke at jeg tror meget på det.) Er gået seks dage over termin med mine piger, denne gang bliver det måske 9   Vi får at se.

Ja og hvordan har jeg det? Har flere og flere opkastninger, hvilket jo virker lidt mystisk. Men det er stadig ikke lige så slemt som i de to andre graviditeter. Døjer også med svimmelhed og hovedpine, så overvejer et ekstra lægetjek. Ved blodtrykket er lavt og kan være en årsag. Jern tager jeg som anbefalet og blodprocenten er fin, så det er ikke det. Nogen som også døjer med lignende?? Kan heldigvis få lov til at sidde ned i løbet af dagen på jobbet, selvom jeg er sygeplejerske, hvis det bliver for meget.

Det blev vidst en længere roman herfra

Kh. Marianne 12+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

LISBETH:-)

Hejsa,

Jeg har det lige som dig!!!! Har kastet op konstant stort set fra den dag jeg fandt ud af jeg var gravid (3 dage før mens) og så indtil for en uge siden hvor jeg synes der er bedring. Jeg er en smule mindre træt nu, og har lidt mere overskud. Om aftenen bliver jeg dog stadig dårlig og må ca. 1 gang om dagen ud og kigge dybt i toilettet. Jeg er dog så "heldig" at jeg er sygemeldt resten af graviditeten, dette gør at jeg nemmere kan slappe af osv. Jeg synes kvalmen er værst når jeg er sulten, og det er jeg konstant  I min første gravidtet kastede jeg ikke op en eneste gang, og havde stort set ingen kvalme.

Jeg har også rigtig rigtig meget hovedpine, det havde jeg også rigtig meget i min første graviditet, der fik jeg afvide at der ikke rigtig var noget og gøre ved det  Det er vist normalt, og kan være pga. hcg niveauet som ikke alle reagere ens på.

Lisbeth 13+0 (termin 28/5) der gik 9 dage over termin første gang, men denne gang skal have kejsersnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.