Hejsa...
Jeg VED hvem hendes far er, og har oplyst det til amtet OG politiet. Så langt ud er sagen kommet nu efterhånden. Men myndighederne kan ikke finde ham. Ej heller ikk politiet. Jeg kan ikk få ham skrevet på papiret som bio. far FØR han er fundet og der er lavet en blodprøve. Mig og Astrid har begge to været afsted utallige gange for at afgive blod. Det er faderen der ikk er dukket op, og før han gør det får sagen ingen ende. Jeg sys sgu heller ikk det er fedt det her. At sku gå og spekulere over det her hver dag, og nogle gange ligge søvnløs om natten pga. det. Ja det er mig selv der har bragt mig i denne situation, men havde ikk i min vildeste fantasi forestillet mig det sku gå så vidt. Hver gang der er et brev til mig i postkassen fra amtet flår jeg det op, men blir igen skuffet ;(
Der er heller ingen der har sagt det hele skal være let vel?? Og min datter skal nok få sandheden at vide, når hun er gammel nok til at forstå den. Ingen tvivl om det. Kortene blir lagt på bordet til den tid...
>> Sonja <<
Så kan jeg slet ikke forstå spørgsmålene fra andre, for i sidste ende så har du jo gjort det du skulle og derved hvad du kunne for din datter, jeg forstod det bare som at du ikke havde skrevet ham på og han nu gik og spurgte til hende, hvilket jeg så slet ikke fatter, hvis han ikke engang vil vedkende sig faderskabet så skal han da ved gud grød heller ikke spørge til hende.. fandme så..
Den eneste grund til at jeg skrev som jeg skrev, var udfra den betragtning af min datters far brugte det argument til at lade være med at skrive ham på, at det var der mange andre der heller ikke gjorde og det kunne sagtens lade sig gøre, og det var ikke særlig sjovt at få smidt i hovedet når man er gravid..
så derfor syntes jeg bare det er rigtig tarveligt overfor andre og først og fremmest barnet når man ikke skriver far på..
Men det at andre kommentere det forstår jeg slet ikke overhovedet.. og jeg håber da at de finder ham, så du ikke går og har nnoget så uafsluttet hængende over hovedet..
Knuz fra Jane, der heldigvis fik taget skrab og han til at anerkende det hurtigt derefter..
Anmeld