Hjæææælp - autostol....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2008

Juniors mor

Vi har ikke bil selv, så jeg aner intet om autostole. Nu er vi på besøg hos bedsteforældrene og skal på tur i morgen. De har lånt to autostole til Julie, men der står ikke noget om, hvor mange kg de er til osv. Den ene er sådan et til helt nyfødte, hvor hun ligger lidt ned. Hun kan godt være i den, men hendes hoved går helt op til kanten. Den anden er et sæde, hvor hun sidder helt op, men så er det selen i bilen der bliver spændt om hende - er hun ikke for lille til det??!!?
Er der nogle der kan hjælpe, hvad ville i vælge....?

Helle

-Julie vejer 9kg.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Loggidut

altså, den til de små, den første du beskrev...den må man vel beregne til at kunne gå op til 13 kg. Og det skal stå derpå, sammen med et CE mærke! prøv lige at vende bunden i vejret på den, eller kigge under stoffet i den...det skal stå der!

de råder til at man ihvertfald indtil niende (9. ) månede vender børnene bagud, og gerne op til de er uhhhh var det 3 år?

så kan den anden ikke vendes så hun er bagudvendt ville jeg nok vælge den lille!

men jeg er jo ikke sikker.

knus fra sloggi, som håber i finder en god løsning

Anmeld

19. april 2008

Lise

Hej Helle

Jeg ville helt sikkert vælge den lille hvis Julie kan sidde i den. Det er langt det sikreste! Simon bruger stadig den bagudvendte babystol, på trods af at vi har en ny stående der bare skal monteres i bilen. Og der sidder han fint lidt endnu...

Lise

Ps: han er netop vejet til 9,4 kg

Anmeld

19. april 2008

Juniors mor

Tak for svar til jer begge to :)
Har netop luret under betræket på den lille stol, og rigtig nok Loggi - der står til 13 kg - Så den vælger vi at bruge.
Nu er jeg bare spændt på om hun gider sidde to timer i den.....jeg tror det ikke....men jeg er forberedt med banan, kiks, bolle og flaske med vand ;) -og så må min far rengøre bilen bagefter :)

Helle

Anmeld

19. april 2008

Loggidut

rigtig god tur til jer...og self kommer det til at gå godt...lol...ja lad mændene om rengøringen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.