gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

zakariasen19

hei søde <3

Tak for  du skrev.. ja men nu må vi se hvad der sker.. men keh kryser alt jeg har på kroppen <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Caliha

jeg var gået 9 dage over tid inden jeg testede positivt

Anmeld

18. november 2009

Angel90

Har lige fundet ud af at jeg er gravid, tog test dagen efter jeg skulle havet fået min periode ... og den var positiv .. Har taget flere siden og alle er positive ...

Har aldrig været så sikker på noget i hele mit liv, jeg har kvalme hele tiden, ømme bryster, tisser hele tiden og forskelligt andet ...

Men min brors kone har også taget en negativ test dagen efter hun skulle have sin periode og den var negativ, den viste ikke positiv før 2 uger efter .. så det kan godt være at du er gravid ..

Men perioden kan også udsættest når en syntes en selv er gravid ... så det kan også være at den kommer lidt forsinket denne gang

Anmeld

19. november 2009

zakariasen19

Jeg har desværre fået min menstration her til morgen.. så dagen er ødelagt :/

vi triste men må på hesten igen...

jeanette og martin <3

Anmeld

19. november 2009

LMM

zakariasen19 skriver:

Hei

Jeg/vi er helt nye her inde og endelig fandt jeg ud af hvordagn dette skulles gøres, med spørgsmål..

jeg er i dag gået 11 dage over min menstration´s tid, og har haft ømme bryster i ca 3 uger nu, jeg har tes tet for 3 dage siden og den viser kun negativ, og det undre os jo meget..

Måske der nogle af jer her inde som har prøvet noget lignende?

har snakket med min læge og hun fortæller man nemt kan være gravid, at man måske først kan se det senere også på en blod prøve, men jeg ved ski snart ikk når jeg ikk har testet positiv i nu..

Håber i kan hjælpe mig/os  lidt! <3

Hej og velkommen her inde..

Jeg har hørt et sted at, hvis man går og tænker på at man er gravid (håber ) så kan kroppen godt gå ind og sende symptomer på at man er gravid.. selvom man ikke er.. og så udbliver mens også. .

krydser finger for jer.. Håber at i får den dejlige nyhed..

VH Lærke 25+0

Anmeld

19. november 2009

CAndersen

Jeg har oplevet at min menses gik over med en måned. Det siges at den kan udeblive hvis man meget gerne vil være gravid og tror man er det, eller at man er nervøs for at man er det. Da jeg gik en måned over var jeg ikke gravid.

Du må vente med tålmodighed selvom det godt kan være svært   krydser fingre for at det er lykkes, det lyder jo til at i gerne vil have en lille.

39 + 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.