gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.292 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. november 2009

zakariasen19

Hei

Jeg/vi er helt nye her inde og endelig fandt jeg ud af hvordagn dette skulles gøres, med spørgsmål..

jeg er i dag gået 11 dage over min menstration´s tid, og har haft ømme bryster i ca 3 uger nu, jeg har tes tet for 3 dage siden og den viser kun negativ, og det undre os jo meget..

Måske der nogle af jer her inde som har prøvet noget lignende?

har snakket med min læge og hun fortæller man nemt kan være gravid, at man måske først kan se det senere også på en blod prøve, men jeg ved ski snart ikk når jeg ikk har testet positiv i nu..

Håber i kan hjælpe mig/os  lidt! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

zakariasen19 skriver:

Hei

Jeg/vi er helt nye her inde og endelig fandt jeg ud af hvordagn dette skulles gøres, med spørgsmål..

jeg er i dag gået 11 dage over min menstration´s tid, og har haft ømme bryster i ca 3 uger nu, jeg har tes tet for 3 dage siden og den viser kun negativ, og det undre os jo meget..

har snakket med min læge og hun fortæller man nemt kan være gravid, at man måske først kan se det senere også på en blod prøve, men jeg ved ski snart ikk når jeg ikk har testet positiv i nu..

Hejsa, velkommen til siden, håber du bliver glad for den..

det med en negativ test har jeg prøvet, men ikke efter jeg var gået over tid. Tog den negative test dagen før jge skulle have der røde. Jeg lagde testen fra mig og efter to dage tænkte jeg at det var underligt jeg ikke havde fået det endnu- og der lå testen så med to streger- altså positiv. Derefter tog jeg så en ny test der var positiv med det samme...

Håber snart du kan teste positiv- lyder til det er det i ønsker jer

Anmeld

18. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

zakariasen19 skriver:

Hei

øv, at du skal gå og vente og ikke vide om du er gravid eller ikke.. men det tyder jo på det.. nogen går jo længe uden det kan ses på en test.. vil din læge ikke tage en blodprøve på dig??

jeg håber du snart får dit positive resutat.. du må lige skrive hva dine test viser når du tager nogen..

vh. karina 28+1

Anmeld

18. november 2009

BubbieBear

jeg var ved lægen da jeg var gået 14 dage over tid. Havde taget den ene negative test efter den anden.. og spekulerede som en gal!

Lægen gjorde ikke noget udover at bede mig om at tisse i en kop så han kunne lave en Gtest - som var negativ som forventet.

Min mens kom dagen efter.

Mit råd er: slap af Tænk på noget andet. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg er gået over tiden fordi jeg spekulerede på om jeg var gravid eller ej.

Anmeld

18. november 2009

guggle

Har testet negativ i 3 mdr. ved første graviditet (endte desværre i spontan abort)

De andre 3 graviditeter har jeg først kunne teste positiv da jeg var gået 1-2 uger over tid, så det kan sagtens være du er gravid.

Anmeld

18. november 2009

guggle

Dog kan man ønske det at blive gravid så meget at det påvirker ens mens, så den udebliver....

Anmeld

18. november 2009

zakariasen19

MAnge tark alle sammen..

jeg prøver kontakte min læge nu her også må hun tage den blod prøve, det ville jo være dejligt og vide om man var købt eller solgt ikk..'

jeg har hørt min sådan rundt at hvis ens menstration er gået over skal man bare ha en masse god/hård sex, men som sagt vi har snart prøvet alt men det kommer ikke...

min menstration har altid kommet til tiden faktisk næsten også på klokslæt.. men åbenbart ikke denne gang.. det undre mig meget..

men kan i måske fortælle mig lidt om symtomer på en gravidtit? <3

Anmeld

18. november 2009

Caliha

Jeg testede positivt i torsdags, og inden da havde (har stadig) jeg konstant stive brystvorter der er meget ømme, mens lignende smerter, kvalme hver gang jeg spiser noget.

Anmeld

18. november 2009

zakariasen19

hvor lang tid er du gået over?

altså mine bryst vorter er så ømme og har vært det i ja  ca 3 uger nu.. vil bare gerne vide noget..

Anmeld

18. november 2009

Kruse90

hej søøde

velkommen til siden
Håber du bliver glad for den.
Har prøvet det med at gå over tid. jeg gik på et tidspunkt 16 dage over tid, men negativ G test.
Tog til lægen for at få taget en blodprøve. som også være negativ. Mens kom 2 dage efter.
Tror det er fordi man spekulere så meget. og inderligt ønsker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.