2 Marsvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.028 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Heidi.

Hej vi har 2 søde marsvin. De hedder Benny og Bølle. De søger et nyt hjem da vi desværre ikke har så meget tid til dem længere. Måske er der nogle herinde der har??

Stort bur medfølger.

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

TbCp

Heidi-Godsk skriver:

Hej vi har 2 søde marsvin. De hedder Benny og Bølle. De søger et nyt hjem da vi desværre ikke har så meget tid til dem længere. Måske er der nogle herinde der har??

Stort bur medfølger.

Heidi

Åhhh marsvin!

Jeg har haft marsvin siden jeg var en 6 år.... elsker de dejlige dyr

Nå tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig af med dem, da jeg ikke tror min mand synes det er en særlig god ide....

Men håber du finder et rigig godt hjem til dem.

Anmeld

5. december 2009

Tjuls

Åh Loke & mig har snakket om han skulle have et i mors stue, meeen.. Du er helt fra sj. ikke?

Anmeld

6. december 2009

Heidi.

Tjuls skriver:

Åh Loke & mig har snakket om han skulle have et i mors stue, meeen.. Du er helt fra sj. ikke?

Jo Heidi, det er jeg Og det er osse 2 vi har.. Og de skal helst følges sammen

Anmeld

6. december 2009

Tjuls

Heidi-Godsk skriver:

Jo Heidi, det er jeg Og det er osse 2 vi har.. Og de skal helst følges sammen

Øv.. Men ville nu også have taget begge to, hvis det havde været.. De skal selvfølgelig ikke skilles ad, men tid har jeg jo masser af ½delen af tiden :/

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Stort bur medfølger.

Heidi

heidi, nu er det altså ikke for at være lyseslukker eller noget....

Men altså marsvin har en levealder på (i snit) 4-6 år, så måske er det rimeligt vigtigt at nævne hvor gamle dine marsvin er.... Mere hvis en sød 10 årig pige eller dreng får dem hjem, og de så ikke holder 1 år fordi de allerede er 4-5 år gamle....

Bare en tanke, fordi jeg selv engang kom til at holde af et meeeeeget gammelt marsvin.... Og det var ikke specielt rart, at ligge vågen om natten (10-12 år gammel), og ikke turde gå ind til sine forældre, og sige at piv altså sagde underligt....

Anmeld

6. december 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

heidi, nu er det altså ikke for at være lyseslukker eller noget....

Men altså marsvin har en levealder på (i snit) 4-6 år, så måske er det rimeligt vigtigt at nævne hvor gamle dine marsvin er.... Mere hvis en sød 10 årig pige eller dreng får dem hjem, og de så ikke holder 1 år fordi de allerede er 4-5 år gamle....

Bare en tanke, fordi jeg selv engang kom til at holde af et meeeeeget gammelt marsvin.... Og det var ikke specielt rart, at ligge vågen om natten (10-12 år gammel), og ikke turde gå ind til sine forældre, og sige at piv altså sagde underligt....

De er 1 år og 2 måneder gamle..

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

De er 1 år og 2 måneder gamle..

Nåh ja så er der jo masser af kvalitetstid i dem endnu

Anmeld

6. december 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

Nåh ja så er der jo masser af kvalitetstid i dem endnu

Ja, det vil jeg da tro..

Bare nysgerrigt.. Hvorfor har du vedhæftet de fine billeder???

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Heidi-Godsk skriver:

Ja, det vil jeg da tro..

Bare nysgerrigt.. Hvorfor har du vedhæftet de fine billeder???

aner det ikke de kom på HELT af sig selv måske en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.