Trine, ku' du mærke jeg vinkede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. november 2009

linemus

Jeg var med chefen i Lemvig i går og kørte to gange gennem Tynens rundkørsel. Tænkte dog at ordene "du kan bare sætte mig af her" ville være lidt ildeset men jeg kunne jo kigge lige hen til huset og vinke lidt for mig selv. Næste gang - hvis jeg kører alene - kommer jeg altså og ringer på og forventer en ordentlig mormor-sludder

Det er forresten en guldarbejdsplads, og chefen har store planer og snakker som om min barsel bare er en bette pause i min ansættelse. I december skal vi til julefrokost på wellness hotel incl overnatning, ansigtsbehandling, spa og med husbond. Det har jeg aldrig prøvet før, det bliver så fedt. Og den tastefejl jeg lavede i sin tid ang. løn er slet ikke urealistisk, da firmaet går ind for overskudsdeling, så medarbejderne får en fed bonus, når året er omme. Chefen rejser jævnligt til Frankrig og havde sidst en masse lækkerier med hjem til os alle som oste, vin og Champagne. Jeg har da virkelig skudt papegøjen. Er så lykkelig og havde aldrig troet jeg kunne være så heldig.

Line - der nu må ud af sengen, selvom den gravide krop gerne to et par timer ekstra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

birgittemarie

Undskyld jeg blander mig, men det lyder da virkelig vidunderligt, det der, Linesen! Tillykke med de lykkelige omstændigheder som lønmodtager!

Knus Birgitte

Anmeld

18. november 2009

Kaufie

Det lyder virkelig som et fedt sted du har fundet der Line.

Du må sige til hvis I mangler en som mig  For den slags personalegoder vil jeg gerne gå lidt ned af karrierestigen, så anything goes.... er rigtig god til at vande blomster fx.

Anmeld

18. november 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Undskyld jeg blander mig, men det lyder da virkelig vidunderligt, det der, Linesen! Tillykke med de lykkelige omstændigheder som lønmodtager!

Knus Birgitte

Bland du dig bare, smukkesen

Anmeld

18. november 2009

linemus

Kaufie skriver:

Det lyder virkelig som et fedt sted du har fundet der Line.

Du må sige til hvis I mangler en som mig  For den slags personalegoder vil jeg gerne gå lidt ned af karrierestigen, så anything goes.... er rigtig god til at vande blomster fx.

Jeg skal nok huske dig Du kan også snakke fransk ik? Det er jo et stort plus her.

Anmeld

18. november 2009

Muffinmus

Ja, det lyder da rigtig lækkert..godt sted du har dig der.

TRine mærke noget??? det tvivljer jeg dælme på:-) hun er en af det sværeste at komme i kontakt med jeg kender tror jeg:-) og så selv om jeg har prøvet med tankeoverførsel....dur heller ikke.

Anmeld

18. november 2009

Kaufie

linemus skriver:

Jeg skal nok huske dig Du kan også snakke fransk ik? Det er jo et stort plus her.

Mais OUI!!

Anmeld

18. november 2009

ka li ja

aaaajjjjj line hvor er det bare fedt!!!!!!!!!!!!!!

jeg vidste bare det ville ende perfekt

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Årh, Line! Hvor er det bare fedt for dig! Wauw! Det har du sgu fortjent

Og ØV! Så tæt på men dog så langt fra!
Det kunne ellers have været SÅ hyggeligt

Hvis det sker igen laver vi sgu en date.. Ved du kan klare lidt rod, jord på gulvet og uglet hår som uventede gæster tit bliver udsat for

By the way.. VED godt jeg har et hængeparti..
Jeg er bare så træt, så regner med at gå amok lørdag når Stella er afleveret til overnatning ved min mutter - Håber det er ok?

Anmeld

18. november 2009

Nadi

HOLD DA KÆFT!! Det var det første der røg ud af munden på mig. Det er da bare for vildt. Skide sejt Line, det lyder da virkelig som drømmejobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.