Jeg var med chefen i Lemvig i går og kørte to gange gennem Tynens rundkørsel. Tænkte dog at ordene "du kan bare sætte mig af her" ville være lidt ildeset

men jeg kunne jo kigge lige hen til huset og vinke lidt for mig selv. Næste gang - hvis jeg kører alene - kommer jeg altså og ringer på og forventer en ordentlig mormor-sludder

Det er forresten en guldarbejdsplads, og chefen har store planer og snakker som om min barsel bare er en bette pause i min ansættelse. I december skal vi til julefrokost på wellness hotel incl overnatning, ansigtsbehandling, spa og med husbond. Det har jeg aldrig prøvet før, det bliver så fedt. Og den tastefejl jeg lavede i sin tid ang. løn er slet ikke urealistisk, da firmaet går ind for overskudsdeling, så medarbejderne får en fed bonus, når året er omme. Chefen rejser jævnligt til Frankrig og havde sidst en masse lækkerier med hjem til os alle som oste, vin og Champagne. Jeg har da virkelig skudt papegøjen. Er så lykkelig og havde aldrig troet jeg kunne være så heldig.
Line - der nu må ud af sengen, selvom den gravide krop gerne to et par timer ekstra
Anmeld