Eh, det der valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

I er nu så søde i juli-tøser, men der er jo en grund til at den hedder juli07 og derfor har jeg intet at gøre herinde, så jeg stikker snablen tilbage og har fået rettet min forside, hvilket også gjorde den pæn overskuelig  

Jamen, HALLO DAME???

Har du IKKE stemt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Rasmine

Tak for svar, damer.

Så er jeg ikke den eneste som folk ryster på hovedet af, og som i samme ét føler sig uintelligent og tåbelig.

Mette - i bund og grund ligeglad med hvad folk tænker, VED jo godt man burde stemme, men man burde jo også kun køre 80 på landevejen, ik?

Anmeld

17. november 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Jamen, HALLO DAME???

Har du IKKE stemt?

her prøver jeg at holde mig fra jeres side og så skal du sku da ikke stille spørgsmål dame.....

Men gu har jeg da stemt.... Jeg går jo på barsel og er fyldt med overskud og gulerødder

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

her prøver jeg at holde mig fra jeres side og så skal du sku da ikke stille spørgsmål dame.....

Men gu har jeg da stemt.... Jeg går jo på barsel og er fyldt med overskud og gulerødder

Jamen hallo spasser, så skulle du jo netop IKKE skrive i tråden.

Mette - egentlig fløjtende ligeglad med om Stumpen(som den eneste "udefra") skriver i juli, der findes jo utallige beviser på at damen er ligeså hjernedød som "the real juli'es..."

Anmeld

17. november 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Jamen hallo spasser, så skulle du jo netop IKKE skrive i tråden.

Mette - egentlig fløjtende ligeglad med om Stumpen(som den eneste "udefra") skriver i juli, der findes jo utallige beviser på at damen er ligeså hjernedød som "the real juli'es..."

Det tager jeg sku som en kompliment, men mangler det hersens barn i juli07

Anmeld

17. november 2009

Marco2

Stumpen skriver:

Det tager jeg sku som en kompliment, men mangler det hersens barn i juli07

Kan den ikke købes?

Står den ikke på køl ved siden af mælken. Eller også er det bare Emily der står dernede fordi jeg har glemt hende...

AG

Anmeld

17. november 2009

Stumpen

Marco2 skriver:

Kan den ikke købes?

Står den ikke på køl ved siden af mælken. Eller også er det bare Emily der står dernede fordi jeg har glemt hende...

AG

Altså jeg har jo et juli 09 barn  Men ellers må jeg da lige skynde mig ned i din den lokale discount butik

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Altså jeg har jo et juli 09 barn  Men ellers må jeg da lige skynde mig ned i din den lokale discount butik

...Ellers så skaf dig et Wildcard som nogen af os andre herinde uden juli-barn

Anmeld

18. november 2009

Lise

Jeg fik ikke stemt. Det er første valg siden Folketingsvalget i 1998, hvor jeg var 18 år og 3 mdr gammel, at jeg ikke har stemt. Prøvede virkelig at tage mig sammen mellem 19 og 19:45, men lige pludselig var kl 20.04. Influenzaen havde/har sit grimme tag i mig, og det var fysisk umuligt at stå ud af sengen næsten hele dagen igår..

Anmeld

18. november 2009

Stumpen

Tynen skriver:

...Ellers så skaf dig et Wildcard som nogen af os andre herinde uden juli-barn

Jamen godmorgen tyne-mor.. Er det hårdt at have to børn for du er åbenbart way bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.