Ingen Nana endnu, og nu også uden job!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Tut

Hej,

Nana er ikke kommet endnu, trods en masse plukkeveer og rumsteren.

Men jeg har så lige fundet ud af at min arbejdsplads er gået konkurs! Det sagde de i finansnyhederne her kl. 18.

Jeg er i et kæmpe chok, jeg har været med helt fra firmaet startede næsten og været med til at køre firmaet op og været med da det gik ned ad bakke og har overlevet 4 fyringsrunder.... Og hvad nu???

Heldigt at jeg er på barsel, for så får jeg vel bare barselspenge gennem min akasse eller lign.

Men jeg er helt rundt på gulvet, og aner hverken frem eller tilbage lige nu.

Jeg har lige ringet til en kollega, og spurgt hvad der skete og han sagde, "gud har de ikke ringet til dig personligt og sagt det", ØH NEJ!!!! "De sagde ellers at de havde informeret alle der ikke var på arbejde" - det kan jeg jo så kun sige at de havde glemt mig, jeg er også kun den medarbejder der har været ansat længst tid ud over direktionssekretæren!

Undskyld, men måtte bare lige ud med det - er virkelig dybt i chok!

Knus Tut - tidligere Zepto medarbejder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Rasmine

Det lyder virkelig som en kæmpe fejltagelse de ikke har ringet, de skulle skamme sig.

Anmeld

17. november 2009

Muffinmus

jeps, de skulle skamme sig....

Sikke da noget øv. Men sender lige en gang vestøv i håbet om at der sker noget i den retning så:-)

Anmeld

17. november 2009

..

Det er jeg virkeligt ked af at høre, må godt nok være noget af et chok!!

Håber at du nemt finder et andet job efter barsel og at der snart går gang i den fødsel

Anmeld

17. november 2009

Marco2

Hej Mette.

Ja det er noget pis. Og da øv at de ikke har ringet til dig...

Når din barsel er ovre har du jo så ikke noget arbejde, men du får med stor sandsynlighed løn Lønmodtagernes dyrtidsfond. Det har jeg prøvet da den virksomhed jeg var på engang gik konk.

Så du skulle gerne være sikret her i din barsel. Og så kan jeg ikke lige huske reglerne, om du så efter endt barsel er sikret løn i din opsigelsesperiode, eller det går væk under barslen.

Håber det kan trøste lidt ovenpå den trælse melding.

AG

Anmeld

17. november 2009

Tikki

Eii hvor underligt at de ikke har ringet til dig?? Og sikke mærkeligt det må være at finde ud af det på den måde......en lidt besynderlig situation at stå i. Kan godt forstå du er rundt på gulvet. Der må være et eller andet, der sikrer dig i sådan en situation - det kan vist kun være rimeligt, så man ikke står med håret i postkassen.

Jeg sender hermed en masse masse vestøv din vej - det er altså bare så spændende

Anmeld

17. november 2009

Lene76

sikke da noget L......

jeg syntes osse de sku skamme sig over ik og ha ringet til dig, det mangler f da bare.....

spændende med Nana, tror hun kommer på lørdag

Anmeld

18. november 2009

Kaufie

What - det er da for dårligt at du ikke er informeret før offentligheden.

Håber du når at få klarhed over situationen før du går i fødsel, så du kan koncentrere dig helt og holdent om Nana - ej, det kan du sikkert godt alligevel.

Puuuust...... Vestøv på vej.

Anmeld

18. november 2009

birgittemarie

Ej for en møgdag, du har haft der! Det må da være en kæmpe fejl, som de må være meget flove over, når du taler med dem.

Jeg håber virkelig, lille Nana snart kommer og får dig til at glemme alt om det dumme job.

Forstår godt, du er rundt på gulvet og rigtigt ked af det selvfølgelig. Det må være et kæmpe chok, når du har været med fra starten.

Knus og vestøv fra Birgitte

Anmeld

18. november 2009

Lise

Øv, noget lort!  

Men det er da altid noget at du nu er på barsel.

Sender krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.