Victoria kaster op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Muffinmus

tør næsten ikke give hende noget....bare hun fik 3 skefulde øllebrød kastede hun op, hun fik lidt vand og kastede mere op...3 gange inden for 1 time og det er gået ud over ehdnes tøj HVER gang, mit tøj og det kære gulv.

Hvad filan skal jeg give hende så hun ikke kaster det op???

der er jo ligsom grænsen når hun kun er 8,5 måned.

Ud over det virker hun ikke syg, men for filan det er klamt hver gang og hun bliver så ked af det.

Maria- der ALDRIG har haft et barn der kaster op før:-)heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Susan1978

ja der er nok ikke engang så meget at gøre, hun har nok fået en omgang roskilde syge..  og der blir intet nede..

du må bare blive ved med at prøve..   og håbe at bare lidt af det  blir nede..

men husk vand..  så hun ikke dehydrerer..

Anmeld

17. november 2009

Anja

Esther kaster også op disse dage. Hun virker slet ikke syg ellers og har ikke feber.

Det må være en mavevirus ?

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Swwy Marai, men hvis jeg fik øllebrød ville jeg sgu også spy!

Arj, så længe hun vil have lidt vand og ellers ikke er helt slap, går det nok?

Anmeld

17. november 2009

Muffinmus

årh det håber jeg sgu ikke, hun må jo ikke tabe sig...

Hun er 8, 5 mdr og vejer i dag præcis 6970 g...alt for tynd til at kaste op og ikke få næring...røv hvis det er en virus.

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

Jamen der er ikke bare Grisesyge i omløb.. der er også roskildesyge i omløb...     god bedring med hende..

Anmeld

17. november 2009

Muffinmus

hvor længe varer sådan noget?? f

or hun SKAL spise meget hver dag for bare at holde vægten...DEt er virklig en kamp at hun skal tage på 100 g på om måneden, så kan sgu ikke rigtigt overskue at hun kaster al næring op over felre dage...så skal hun jo måske indlægges...det er fandme æv hvis det er.

Anmeld

17. november 2009

Tikki

Pyyy det lyder som en slem omgang. Vil hun have frugt, for så kan du prøve at give hende noget æble (evt. et af de der købeglas, der er godt moset). Ved godt der ikke er ret meget næring i, men det er dog bedre end intet. Æble plejer nemlig at blive nede synes jeg. Og ristet hvidt brød skulle også være godt. Det kan måske bare give lidt, så hun får en smule. Det er sgu da også stressende med hendes vægt, hva´ og så sådan en omgang..øv. Rigtig god bedring med hende den lille mus.  

Anmeld

17. november 2009

Muffinmus

jamen jeg synes at alt jeg prøver ryger op igen indenfor 10-15 min....så jeg føler næsten det er synd at give hende noget jo.

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

æblejuice er godt mod roskildesyge... det var der engang en jordmoder der sagde til mig.. da jeg var til NF med Emil og jeg havde kastet op hele natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.