Øv som tingene kan gå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2008

Lullaby

Det handler om, at jeg har mistet min søster..
Indtil min søster fandt Tom var hende og jeg som pot og pande. Vi snakkede sammen dagligt enten ved sms eller tlf og hun kom herop mindst en gang om måneden. Der var så alt det her halløj med gudmor noget og siden jeg fortalte hende, at hun ikke kunne blive det alligevel så har vi ikke snakket sammen andet end korte smser. Da Iza blev indlagt fik jeg en kort sms dagen efter hvor der stod hvordan har hun det. Der var ikke mere i det. Det er hårdt at skulle indse, at min søster har taget det så tungt, at vi nok aldrig får det samme forhold igen. Og jeg er bare ked af at der ikke skulle "mere" imellem os. Ved godt, at det var "mere" for hende åbenbart men jeg havde sådan håbet, at vi ville komme igennem det.. Jeg traf det bedste valg for min lille datter og så må jeg bare bide tænderne sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Honningblomst

Ja, det er jo så hendes valg. kan godt forstå du er trist, men der er jo ikke så meget at gøre ved det. men mon ikke hun bliver god igen..
Stort kram...(H)

Anmeld

19. april 2008

Pia.

Kan godt forstå du er ked af det ... ens søster er da en vigtig ting i ens liv... Jeg håber at hun med tiden kan forstå dit valg... Og at I får det samme forhold igen...

Mange tanker her fra
KNUS PIA
(H)

Anmeld

19. april 2008

MorCamilla

Det var da trist at der ikke skulle "mere" til. (som du selv skriver) Men når det så er sagt, så håber jeg at hun med tiden forstår dit valg - så det kan blive som før.. Selv om det hele ser lidt sort ud lige nu..
Mange tanker her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

20. april 2008

Doktor Doolittle

Jeg har oplevet noget lignende med min bror, men vi er kommet igen i løbet af nogle år og er nu tætte igen (H) Måske det samme kunne ske hos jer? Jeg tror du skal prøve at fokusere på at få det gode, I har, til at vokse stille og roligt, og så tage een dag af gangen selvom det er svært.
Knus fra Tina der krydser fingre for jer.

Anmeld

20. april 2008

Stumpen

Jeg har også mistet kontakten mere eller mindre til mn søster, dog af andre grunde og det skal lige siges at det er hende der har taget afstand, jeg synes jeg har gjort hvad jeg kunne...
Så jeg ved hvordan det føles, men så også sige at idag -hvor det har stået på i over et år, ja så gør det ikke ondt mere, netop fordi jeg ved at jeg har gjort det jeg kunne for at rette op på det igen... Nu må det være op til hende og tage kontakt..
Qnus Anja..

Anmeld

20. april 2008

Mathilde

Det lyder som en svær situation med din søster. Jeg håber at det lige så stille løser sig selv og at i kan få jeres gode forhold tilbage.

Kram og tanker fra Mathilde

Anmeld

20. april 2008

Natasja

Kan virkelig godt forstå du er ked, men det er din søster der er den umodne her...! Synes det er okay det i hr gjort og hun burde egentlig ikk blive så sur..

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.