Slut med sut - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Tynen

Har lidt overvejet om Stella skal aflevere dem til "Julemanden" aka. Onkel Peter juleaften, meeeeeen det kan jeg nå at ændre mange gange endnu

Hvornår dropper I sutterne til ungerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Louise mortil4

jeg regner med at vi prøver her inden min barsel slutter, det kommer dog an på hvornår, det er ikke helt sikkert endnu.  Jeg har overvejet lidt om det skal være her til jul, men jeg ved sgu ikke rigtig, på den ene side gidder de dem ikke rigtig men jeg er lidt i tvivl om hva vi gør med Nanna og hendes sut, kan de mon finde ud af det hvis hun stadig har hendes. Vi skal også passe på med at det ikke bliver for tæt på at de skal af med bleen og kan høre at DP er meget ivrig efter at det skal ske inden for rimelig kort tid.

Anmeld

17. november 2009

Millebasse

Hmm, jeg ved ikke helt hvornår vi siger slut med sut herhjemme..

Han har den kun når han skal sove og køre i bil.. Tror vi venter med at fjerne den helt til efter lillepigen er kommet til verden.. Så må vi finde på en eller anden god måde at give den væk på til foråret

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

jeg tror også vi venter til forået også hænger dem på et eller andet suttetræ eller sådan noget..

Ea sutter gav vi til julemanden, men der var hun også lige ½ år ældre...

Anmeld

17. november 2009

Chris H

Vi er lige præcis stoppet for 1½ uge siden! Gry fik ny seng, og der lå der jo ingen sutter i... Hun spurgte ikke engang til den.

Anmeld

17. november 2009

Muffinmus

uha, har også overvejet at droppe dem med den nye seng...hvis det kan lade sig gøre. Han bruger den kun i bil og i sengen, men lad os se..ellers bliver det til foråret hvor de kan komme på suttetræet uden for Viborg:-)

Anmeld

17. november 2009

Nadi

Jeg er stadig igang med projekt af-med-sutten-om-dagen, hvilket ikke går så godt lige pt. Men ellers havde jeg tænkt at vi tilsommer måske skulle lave en tur til Kbh og hænge sutterne på Suttetræet. Synes det er lidt for tidligt nu at undvære dem helt = pyller-mor...

Anmeld

17. november 2009

Bamseboet :D

Mille slap den da hun var lidt over 1 år... siden har hun ikke ville have den. så ingen sutte problemer her hjemme

Anmeld

17. november 2009

ivfmarie

snart.. meget snart... Skal bare liiige mande mig mig op til at tage puttekampen uden sut i et par dage.

Han bruger ellers kun sut når han sover, så jeg forventer egentlig ikke det delt store drama - men nu må vi se.

Marie - off til gym med to unger

Anmeld

17. november 2009

BK

Laura er kommet af med hendes sut, vi valgte at tage benjamins samtidig, men han brugte den kun til at lege med...

Men de første mange dage når hun fandt en sut var det benjamins...

Så mor til 4, det burde ikke være noget problem med mindre Nanna's er mangen til deres...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.