negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.324 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Ni-ko-li-ne

hej de damer

så er jeg klar til at lave negle igen. Laver to slags

1) dipp in med knust akryl.  også kaldet fest negle, holder en uges tid, nogen gange 14 dage, det afhænger meget af dine egne negle og den måde man beskytter neglene på. der kan påføres et ekstra skinnende lag for 20 kr ekstra. da jeg lige er stratet op igen tager det mig ca  1½ - 2 timer at lave disse. 

2) gele negle som kan opløses i acetone. Holdbarheden er meget afhængig af hvordan du behandler dem, men en tre ugers tid og så er det bedst at tage dem af eller få lavet en opfyldning (150 - 200kr afhængig af hvor meget der skal laves). det tager fra 2 timer op til 3 timer at lavet et sæt af disse. deraf den fordelagtige pris.

priser:

dipp in negle 200kr

gele negle 250kr

ekstra gele lag på dipp in negle 20kr

pynt 10 kr og opefter

farvede tipper tillæg 30kr (nogen gange billigere)

neglene skal plejes med olie, lad mig vide hvis du er interesseret i at købe dette. det er også muligt at købe file..

glæder mig til at alve dine negle

Mvh

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

UngMor83

Øv for at du bor så langt væk fra mig ;( Det var ellers rigtig rigtig billigt, og jeg trænger til at få mine lavet (boder voldsomt negle). Men har ikk rigtig råd ved hende jeg plejer at bruge ;(

Anmeld

17. november 2009

mor_sabina

ka-ri-na skriver:

hej de damer

1) dipp in med knust akryl.  også kaldet fest negle, holder en uges tid, nogen gange 14 dage, det afhænger meget af dine egne negle og den måde man beskytter neglene på. der kan påføres et ekstra skinnende lag for 20 kr ekstra. da jeg lige er stratet op igen tager det mig ca  1½ - 2 timer at lave disse. 

2) gele negle som kan opløses i acetone. Holdbarheden er meget afhængig af hvordan du behandler dem, men en tre ugers tid og så er det bedst at tage dem af eller få lavet en opfyldning (150 - 200kr afhængig af hvor meget der skal laves). det tager fra 2 timer op til 3 timer at lavet et sæt af disse. deraf den fordelagtige pris.

priser:

dipp in negle 200kr

gele negle 250kr

pynt 10 kr og opefter

neglene skal plejes med olie, lad mig vide hvis du er interesseret i at købe dette. det er også muligt at købe file..

Mvh

Karina

Øv hvorfor Odense? Kan du ikke tage på turné rundt i Jylland

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

UngMor83 skriver:

Øv for at du bor så langt væk fra mig ;( Det var ellers rigtig rigtig billigt, og jeg trænger til at få mine lavet (boder voldsomt negle). Men har ikk rigtig råd ved hende jeg plejer at bruge ;(

hvis du en dag kommer til Odense eller Fredericia så skriv lige:0)

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

mor_sabina skriver:

Øv hvorfor Odense? Kan du ikke tage på turné rundt i Jylland

hi hi.... ja der er sgu lidt langt

Anmeld

20. november 2009

Mussen2

Jeg melde rmig også til en jyllands-turne

Anmeld

5. december 2009

Ni-ko-li-ne

op op

kom frisk:0)

Anmeld

5. december 2009

frk Jensen

Jeg melder mig også på jyllands turneen... Nu har du hvert fald to kunder i Hobro

Anmeld

5. december 2009

Mutti2B

Jeg er helt klart med på en Jyllands turne

Anmeld

6. december 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

hej de damer

priser:

dipp in negle 200kr

gele negle 250kr

pynt 10 kr og opefter

Mvh

Karina

Åhhh Karina!!!!
Vidste ikke du lavede negle!

Jeg kan simpelthen ikke lade være at bide mine og ville så gerne have pæne negle.
Tror simpelthen jeg bliver nødt til at få lavet negle ude hos dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.