Jeg er jo ikke så vild med at omgåes så mange mennesker af gangen og bliver så stresset af det og skal ikke meget til at irritere mig, og sådan noget med at stole på folk er jeg heller ikke så god til. At møde fremmede er det værste.
Men da jeg ventede Emil så tig jeg mig selv i nakken, har mødt folk herfra, navlestreng, taget i forældre cafe med Emil, han går i vuggestue, sørger for han kommer ud så han ikke får det som mig. Men kan det være arveligt og kan man se det nu.
Syntes bare Emil viser mere og mere at han trives bedste herhjemme hvor han kun er sig selv og når han leger med andre at han så kan sige fra, i forhold til når han er i vuggestue hvor de jo er på hele tiden. Han har et par gange i samvær med flere personer vist at han bliver ked af det og nærmest lidt skræmt i det.
Ved godt han er blevet ældre og mere bevist, men burde det være sådan, for jeg får jo helt dårlig samvittighed når jeg aflevere ham når jeg ved at han helst så han kun var der en time og så kunne komme hjem og slappe af. Men gør nok det rigtige og lader ham komme af sted.
Ved godt nogen tænker at de fleste børn jo gerne vil være hjemme, men det er ikke den der følelse jeg har, det er følelsen af at han trives bedste herhjemme, i de dage han er i vuggestue udvikler han sig ikke, de ryk han har i sin udvikling sker når han er hjemme i weekender osv og kan mærke jo flere dag han er hjemme jo gladere er han.
Nogen der har prøvet det?
Anmeld