Hvad tænker I ? (om renlighed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Anja

Jeg går i øjeblikket og overvejer, om vi i juleferien skal forsøge os med at gøre Elias renlig.

Den sidste uge er han kommet næsten hver gang han skal lave puuhh (stort) og sagt at han skal lave puuhh og skal på toilettet. Han er så kommet på toilettet og så laver puuhh der istedet for i bleen. Han har selvfølgelig fået vildt meget ros og en lille klapsalve som opmuntring  - han er bare så stolt

Hvad tror I ? Er han ved at være klar til at prøve at blive renlig ??

Jonas var lige godt 3 år, da han smed bleen, men det vil jo være lækkert, hvis Elias kunne være lidt hurtigere .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Joan ( Smallie )

Jeg syntes da bare i skal prøve at hive bleen og se hvad der sker. Og i finder jo ret hurtig ud af om han ikke kan styre det endnu.

Joan

Anmeld

17. november 2009

bette

hold da op kan godt forstå i er stolte.. så langt er vi slet slet ikke med mikkel..

jamen synes da bare i skal gå i gang.. han kan jo godt sige til osv..

Anmeld

17. november 2009

ka li ja

prøv det da!!! hvis ikke det går, så stopper i bare igen.

jeg har tænkt noget af det samme, men her er det bare når han skal tisse han kommer og siger det. bestemt ikke hver gang, men han kommer tit og skal ha bleen af og så skal han ud og STÅ og tisse ude på toilettet. og den lille dilller kan kun lige snige sig op over kanten hihi

men ja jeg syntes da bare du skal prøve det anja

Anmeld

17. november 2009

Louise mortil4

Der sker da ikke noget ved at prøve, hvis ikke det går så får han da bare bleen på igen.

god fornøjelse

Anmeld

17. november 2009

Millebasse

Jeg synes da også bare at i skal springe ud i det!

Bastians dagplejemor sagde en dag, at Bastian var så interesseret i et andet barn som brugte potten, at hun havde sat ham på og siden er det bare gået slag i slag. Han bruger kun ble nu når han skal sove til middag og om natten. Selvfølgelig har der været nogle uheld, men det følger jo med.. Nu vil han faktisk slet ikke have bleen på og er også tit tør efter at have sovet til middag og efter at have sovet 10-12 timer om natten

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

ei ja i skal da gøre et forsøg.. 

jeg ville sådan ønske jeg havde fri mellem jul og nytår så vi kunne prøve med Emil, for han vil rigtig gerne på potte.. og siger også tit når han skal tisse dog aldrig stort.

min venindes søn som er fra juni 2007 er renlig nu. sejt synes jeg.

Anmeld

17. november 2009

Nadi

Go for it!! Det lyder da som om han bare er helt klar til ihvertfald at prøve.

Vi skal lige have et badeværelse før vi begynder med det projekt, så det må vente til foråret før vi hiver bleen af Ollie.

Anmeld

17. november 2009

Marco2

Syens det er flot at han er så langt.

Her er vi laaaangt fra overhovedet at begynde på noget i den retning.

Hvis hun render uden ble i få minutter kan vi være helt sikre på at der ligger en tår et eller andet sted. Og potten sidder hun på i meget få sekunder ligesom med toilettet.

AG

Anmeld

17. november 2009

Anja

Tak for svar.

Tror vi kaster os ud i det i juleferien. Manden har ikke ferie hele julen, men jeg og børnene har 12 fridage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.