Hejsa!
Åhh jeg syntes det er svært..... Jeg er meget imod uærlighed osv, og specielt når det gælder ens børn!
Jeg har en veninde hvis kæreste skred fra hende i december, men de sås stadig som det man nok kalder bollervenner.... Hun var dybt ulykkelig og gjorde sit for at få ham tilbage og vupti var hun gravid... Hun har siden hen indrømmet overfor mig at hun droppede pillerne med vilje i håb om at blive gravid og derfor kunne få ham til at gå tilbage til hende.... Men han gjorde lige det modsatte, han stillede sig total på bagben og ville intet have med hverken hende eller barnet at gøre, for som han sagde, han kunne godt ligge to og to sammen, nu havde de været kærester 1½ år uden hun var blevet gravid på p-piller, og pludselig blev hun det.
Nå, men hun fandt så en anden kæreste, og har nu da barnet er født skrevet ham på som far på faderskabs papirene.... Hvilket jeg bare slet ikke kan acceptere, jeg syntes det er så egoistisk og meget forkert gjort...
Den biologiske far har ikke fået noget afvide om at hun har født, så han går nk stadig og venter på at modtage papir fra amtet. Han oplyste mig for noget tid siden at han havde tænkt meget over det og havde bestemt at han gerne ville have samvær med barnet, men han ville vente med at gøre noget til han hørte fra amtet... Om han stadig har det sådan ved jeg slet ikke!
Hva syntes i om det min veninde her gjort, og er det overhovedet lovligt???
Kram
Anmeld