Pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Monica

Hej.

Kan ikke finde ud af om Gustav skal have en pakke kalender eller en gave fra julemanden hver dag... Nogne der har en idé til hvordan jeg kan hænge alle pakkerne op... Har ikke sådan en fin broderet sag til Gustav (endnu) som jeg havde da jeg var barn...

Moni...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Anja

Hos os har vi droppet den fine pakkekalender. Derimod har vi en nisse som i december bor på loftet i garagen og han sniger sig ned om natten og lægger pakker til de søde børn  - han kan så også finde på at drille lidt og bytte om på ting eller farve mælken  - og ja, vi har aldrig set ham, men vi ved jo at han er der og at han også spiser den grød vi sætter ud til ham et par gange i løbet af december

Anmeld

16. november 2009

Kaufie

Anja skriver:

Hos os har vi droppet den fine pakkekalender. Derimod har vi en nisse som i december bor på loftet i garagen og han sniger sig ned om natten og lægger pakker til de søde børn  - han kan så også finde på at drille lidt og bytte om på ting eller farve mælken  - og ja, vi har aldrig set ham, men vi ved jo at han er der og at han også spiser den grød vi sætter ud til ham et par gange i løbet af december

Hehe - lyder som om det er rigtig sjovt at bo hjemme hos jer i december!

Da jeg var lille hang julemanden en grangren udenfor min dør - på den hang 24 (eller 4) gaver markeret med dato, så man skulle finde den rigtige.

I år får vi en pakkekalender til William af svigermor, så jeg aner intet om hvordan den ser ud.

Min mor har broderet et fint nissetog til William - men eftersom svigermor allerede har købt gaver, så vælger vi bare at hænge min mors op som vægpynt - og måske sætte en sløjfe i en ring hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.