Så havde vi vores første besøg hos jordmoderen og det var nær aldrig blevet til noget
Jeg slog nemlig navnet op på google og krak inden vi gik afsted og fik adressen. Men der lå bare ikke noget jordmodercenter på den adresse
Så ringede vi til oplysningen og fik samme adresse... Jeg ringede til centeret og kom på telefonsvareren om at deres telefontid var fra kl 10. (Vores tid var 10.10) Kl 10.05 blev jeg smidt af linjen mens den ringede op og ringede straks op igen - så sad jeg på telefonkø mens vi vadede rundt foran opgangen i 20 minutter og vores jordmodertid var dermed gået... 
Til sidst kom jeg igennem og fik en anden adresse- dvs et andet gadenummer og så erklærede jeg at vi altså kom nu, for vi var allerede 2 uger for sent på den ifølge hvor langt jeg er henne, de kunne nemlig ikke tilbyde os en tidligere tid da vi blev rykket frem ved NF. Det viste sig så at de ikke lige havde fået opdateret deres adresse efter de flyttede for 2 år siden 

MEN de tog pænt imod os, de to jordmødre (en var vidst praktikant) og vi følte os i helt trygge hænder. Og så var de overvældende positive overfor vores ønske om hjemmefødsel og svarede på alle vores spørgsmål så vi var glade og lettede da vi gik derfra 
Det skulle bare lige deles 
Kh
Rosa
17+1
Anmeld