Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
idamaria83 skriver: Nu har jeg søgt nettet tyndt for julekjoler til mine tøser - og indtil videre forgæves. Måske er det fordi, jeg ikke helt ved, hvad jeg egentlig leder efter. Jeg skal ind til Århus imorgen, hvor jeg håber at finde kjoler til dem....meeen er der nu nogen af jer tøser, der ligger inde med et link til de skønneste julekjoler, så smid dem lige til mig, ikke?!! Har luret alle I andres fine juletøj, men synes ikke lige der er noget af det, der lige er mine tøser... Annika er en krudtet tøs fyldt med spilopper, fjol og gode påfund - Lina er en mild, glad og blid lille pige... Et eller andet sted, så kunne jeg godt se dem i ens kjoler - men det er bestemt ikke et must...de bruger str. 92 og 68... /Ida
Nu har jeg søgt nettet tyndt for julekjoler til mine tøser - og indtil videre forgæves. Måske er det fordi, jeg ikke helt ved, hvad jeg egentlig leder efter. Jeg skal ind til Århus imorgen, hvor jeg håber at finde kjoler til dem....meeen er der nu nogen af jer tøser, der ligger inde med et link til de skønneste julekjoler, så smid dem lige til mig, ikke?!! Har luret alle I andres fine juletøj, men synes ikke lige der er noget af det, der lige er mine tøser...
Annika er en krudtet tøs fyldt med spilopper, fjol og gode påfund - Lina er en mild, glad og blid lille pige...
Et eller andet sted, så kunne jeg godt se dem i ens kjoler - men det er bestemt ikke et must...de bruger str. 92 og 68...
/Ida
Se nu fik du mig startet..............sig endelig til, hvis der er nogle af kjolerne der rammer plet.
Denne er rigtig sød.
http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15493646&road=sort_gallery&search=;i=1;f=360%29;t=$kjole$;&sort=ID%20DESC&status=5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en masse gode forslag - troede faktisk kun, at pompdelux lavede tøj til større børn - der kan man se ... hmmm de fineste kjoler derinde er jo desværre udsolgt ellers var de bestemt en mulighed...
Fandt ikke lige noget, der er det, jeg søger inde på den side, du kom med Tina - men den er bestemt lagt i huskeren til en anden god gang - tak
Og Mette, du er da en skat - Molo-kjolerne er en mulighed det hjemmesyede er ikke en mulighed...så vil jeg hellere selv sy og den sidste er ikke lige i min smag...den er desuden str 2 (stor), og Annika er jo en slank tøs, så tror den bliver for stor...hun er først lige kommet i str. 92...men TAK for hjælpen jeg vil kigge i noa noa og i accesorize... men det bliver nok først fredag - er vist for træt idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128