Julekjoler...argh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.441 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Ida.

Nu har jeg søgt nettet tyndt for julekjoler til mine tøser - og indtil videre forgæves. Måske er det fordi, jeg ikke helt ved, hvad jeg egentlig leder efter. Jeg skal ind til Århus imorgen, hvor jeg håber at finde kjoler til dem....meeen er der nu nogen af jer tøser, der ligger inde med et link til de skønneste julekjoler, så smid dem lige til mig, ikke?!!

Har luret alle I andres fine juletøj, men synes ikke lige der er noget af det, der lige er mine tøser...

Annika er en krudtet tøs fyldt med spilopper, fjol og gode påfund - Lina er en mild, glad og blid lille pige...

Et eller andet sted, så kunne jeg godt se dem i ens kjoler - men det er bestemt ikke et must...de bruger str. 92 og 68...

/Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

KWL

idamaria83 skriver:

Nu har jeg søgt nettet tyndt for julekjoler til mine tøser - og indtil videre forgæves. Måske er det fordi, jeg ikke helt ved, hvad jeg egentlig leder efter. Jeg skal ind til Århus imorgen, hvor jeg håber at finde kjoler til dem....meeen er der nu nogen af jer tøser, der ligger inde med et link til de skønneste julekjoler, så smid dem lige til mig, ikke?!!

Har luret alle I andres fine juletøj, men synes ikke lige der er noget af det, der lige er mine tøser...

Annika er en krudtet tøs fyldt med spilopper, fjol og gode påfund - Lina er en mild, glad og blid lille pige...

Et eller andet sted, så kunne jeg godt se dem i ens kjoler - men det er bestemt ikke et must...de bruger str. 92 og 68...

/Ida

Hejsa

Sad lige og kiggede på julekjoler selv. Fandt denne side som jeg elsker. Der er så mange fine kjoler - i mange forskellige stile. Tilbøhøret til er også bare så lækkert Ved ikke om det er din smag men her : www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-pige-kjoler

Kristine

Anmeld

16. november 2009

JustAnotherName

Sikke en fed side med masser af lækkert tøj.

Faldt lige over dette derinde - så cute !!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2009

KWL

Ja det er fed side. Synes også priserne er okay. Jeps det sæt er så fint.

Har også overvejet et par sæt til pigerne. Har du set buksedragterne. De er bare så fine

Anmeld

16. november 2009

TbCp

Kristinewl skriver:

Hejsa

Sad lige og kiggede på julekjoler selv. Fandt denne side som jeg elsker. Der er så mange fine kjoler - i mange forskellige stile. Tilbøhøret til er også bare så lækkert Ved ikke om det er din smag men her : www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-pige-kjoler

Kristine

Århh de laver bare så meget lækkert tøj. Liav har en del derfra det er bare så fint

www.roselille.dk har også rigtig meget sødt tøj, men om der lige er noget til jul ved jeg ikke

Anmeld

16. november 2009

KWL

TbCp skriver:

Århh de laver bare så meget lækkert tøj. Liav har en del derfra det er bare så fint

www.roselille.dk har også rigtig meget sødt tøj, men om der lige er noget til jul ved jeg ikke

For f..... da Tina!!! Det er jo bare FOR lækkert. Åh.... mine piger ville jo ligne engle i de kjoler Men lidt dyre men helt klart noget jeg skal kigge på når der kommer børnepenge næste gang

Anmeld

16. november 2009

TbCp

Kristinewl skriver:

For f..... da Tina!!! Det er jo bare FOR lækkert. Åh.... mine piger ville jo ligne engle i de kjoler Men lidt dyre men helt klart noget jeg skal kigge på når der kommer børnepenge næste gang

Jeg har endnu ikke selv købt noget derinde men er fuldstændig vild med deres tøj

Anmeld

16. november 2009

anna-jonas

Hvis du skal ind til Århus i morgen, så kig ind forbi butikken Accesories i Bruuns galleri............der har de Monsoon kjoler. Men de er jo MEGET pigede, så måske er det ikke noget din store annika.

Ellers kig ind til Noa noa........

Anmeld

16. november 2009

anna-jonas

idamaria83 skriver:

/Ida

Måske disse kjoler var noget...................samme sælger har den i både str. 68 og 92..................og til halv pris.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15513872&forum=360&road=&search=;u=402910;&sort=ID%20DESC&status=1&title=Molo-NY-KJOLE-M.-STJERNER-MOLO-EFTER%C3%85R-09

Mette

Anmeld

16. november 2009

anna-jonas

idamaria83 skriver:

/Ida

Eller måske kunne hende her sy nogle til dine piger...........

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15507051&road=sort_gallery&search=;i=1;f=360%29;t=$kjole$;&sort=ID%20DESC&status=3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.