godmorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2008

ka li ja

ja det er nu ikke fordi jeg f'rst lige er st[et op. men der er total gang i mig!!! jeg stod op ved 7 tiden s[ kunne jeg ikke tr;kke den l;ngere... og nu har jeg ryddet lidt ud ovenp[, s[ der er klar til at smide lidt p[ lossen. s[ forh[bentligt i l'bet af weekenden har jeg lavet arthurs eget v;relse.. s[ godt som. vi flyter i hvert fald vores seng fra sovev;relset. s[ m[ vi se hvordan det g[r. gl;der mig i hvert fald. jeg er allerede klar til at tage p[ lossen. men dt blir s[ sv;rt for mig at tage en 2 pers sofa, en stol og et k;mpe sofabord med alene haha, s[ m[ t[lmodigt vente p[ der er nogen der vil tage med mig!!!! kl 10.30 skal vi op og spille fodbold med xandr, og s[ er der ellers ikke planlagt mere i dag. meeeen mon ikke vi skulle f[ tid til at tage til stranden ogs[ kan i ha en rigtig god l'rdag allesammen:D og ja hvis i t;nker, hvorfore fandn er hun s[ munter, har hun mon f[et noget... ja det har hun8D:$:D go dag(C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

ivfmarie

You go girl!!!

Jeg fik også noget igår...Tæsk i Wii!

Jeg har total gummiarme i dag efter en hel aften med wii, og et par dage på krykker. Det er næsten så mine arme ryster mens jeg skriver nu!

God "arbejdselyst" med værelset. Og nyd nu weekenden.

(H) fra Marie, der skal bage kage i dag :)

Anmeld

19. april 2008

ka li ja

uhhhhmmm kage..... aaaaahhhhh jeg plager morten helt vildt om at f[ en wii.... han har jo hans ps3, s[ han har nok. men jeg vil s[ gerne ha en.... s[ snyd. men det m[ gi goe muller;) jeg t;skede morten og hans bror seri'st i monopoly i g[r. fedt god kage bagning soede(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.